Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
judgecipher skrev:
Min personliga rekommendation är att du skaffar en fyllflaska dock. Du tröttnar snabbt på att fylla Impacten med en handpump.
H.. skrev:judgecipher skrev:
Min personliga rekommendation är att du skaffar en fyllflaska dock. Du tröttnar snabbt på att fylla Impacten med en handpump.
Vart tänker du man skulle fylla fyllflaskan?
Kanske en kompressor vore lika väl?
judgecipher skrev:
H.. skrev:judgecipher skrev:
Ja, fyllflaska är alltså en dykartub?
judgecipher skrev:Korrekt!
Det är tyvärr förenat med en del slantar i investering såklart. Kanske lättare att motivera sig efter man försökt fylla bössan med handpumpen ett par gånger.![]()
H.. skrev:En snabb googling gav kompressorer från 1700kr.
Denna tillexempel:
För att följa länken så måste du registera dig.
Bra eller dålig? Men enkelt med 12volt, men enklare med 220v också
Vad är rekommenderat?
Luftpangarn skrev:Och är det någon som gör provtryckningar till rimligt pris?
H.. skrev:En snabb googling gav kompressorer från 1700kr.
Denna tillexempel:
För att följa länken så måste du registera dig.
Bra eller dålig? Men enkelt med 12volt, men enklare med 220v också
Vad är rekommenderat?
Hanzki skrev:H.. skrev:
Jag har den kompressorn, annan färg på skalet bara. Har haft den snart ett år, funkar perfekt. Köpte en fukt/olja avskiljare som säkerhet. Låter en del, men det gör dom flesta kompressorer. För 1700 är det ett klipp.
H.. skrev:Hanzki skrev:H.. skrev:
Jag har den kompressorn, annan färg på skalet bara. Har haft den snart ett år, funkar perfekt. Köpte en fukt/olja avskiljare som säkerhet. Låter en del, men det gör dom flesta kompressorer. För 1700 är det ett klipp.
En kompressor som går på både 220v och 12v vore fint.
Tycker du att fuktavskiljaren samlar upp vatten?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster