Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
marhol skrev:På hur långt avstånd kan man skjuta med god precision med en licensfri .177? Gillar att ha lite avstånd när jag skjuter.
marhol skrev:
Snackade med Hurricane för en liten stund sedan och han sa att man bör ha ett lite större sikte än x32 - x40 pga dom höga fästena.
marhol skrev:Nja det är väll ingen ekonomisk fråga.
Men rent tekniskt, vad är det som gör att den är värd 1800:- mer?
marhol skrev:Men hur funkar fartomställaren och vad gör den för nytta på en licensfri bössa eller finns det ingen sådan på dom![]()
Kizmiaz skrev:marhol skrev:Men hur funkar fartomställaren och vad gör den för nytta på en licensfri bössa eller finns det ingen sådan på dom![]()
Jo, den finns, men alla hålen är lika stora så det blir ingen förändring. Vänder man på den så lär den fungera till viss del, har jag läst.
bymarhol skrev:Kizmiaz skrev:marhol skrev:Men hur funkar fartomställaren och vad gör den för nytta på en licensfri bössa eller finns det ingen sådan på dom![]()
Jo, den finns, men alla hålen är lika stora så det blir ingen förändring. Vänder man på den så lär den fungera till viss del, har jag läst.
"Till en viss del" vad innebär det blir man tvungen att byta ut vissa delar för att det ska bli fult ös eller hur funkar det igentligen?
Hm nu låter det som jag är ute efter att få ut en massa effekt men så är inte fallet, inte än i alla fall men man är ju nyfiken på möjligheterna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster