Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
zeke-cool skrev:Den här stocken på Discoveryn ser ju inte så tokig ut![]()
![]()
Silwer skrev:zeke-cool skrev:Den här stocken på Discoverys ser ju inte så tokig ut![]()
![]()
Nä men heller inte särskilt nödvändig, vad kommer stocken från, en Cutlas eller nåt?
Jag skulel liksom inte lägga 1500 på en stock till en Disco, det är ungefär vad jag vill ge för bössan om jag ska vara ärlig
zeke-cool skrev:Silwer skrev:
Är man lite händig på att slöjda så kostar det inte många kronor att tillverka en sådan här stockOch man behöver ju inte annvända
sig av de ädlaste träslagen om man inte har lust till det
G0LI4T skrev:Stock gör jag själv, när jag hittat lämpligt ämne.
Kostnad, typ runt 3-400, om man räknar med tidigare inköp av verktyg, slippapper och oljor.
Hawkeye skrev:Om jag själv skulle ta in en Crosman Discovery skulle jag drabbas av följande kostnader:
Inköp: 1 450 kr
Tull 3,5 %: 50 kr
Moms 25 %: 375 kr
Postens avg: 100 kr
Summa: 1 975 kr
Till detta kommer frakt. Jag har ingen aning om fraktkostnaderna för en Discovery. Köper man många blir det säkert billigare.
Ovanstående räkneexempel avser inköp hos detaljist i USA. Grossistpriset bör vara avsevärt lägre.
Hawkeye skrev:Om jag själv skulle ta in en Crosman Discovery skulle jag drabbas av följande kostnader:
Inköp: 1 450 kr
Tull 3,5 %: 50 kr
Moms 25 %: 375 kr
Postens avg: 100 kr
Summa: 1 975 kr
Till detta kommer frakt. Jag har ingen aning om fraktkostnaderna för en Discovery. Köper man många blir det säkert billigare.
Ovanstående räkneexempel avser inköp hos detaljist i USA. Grossistpriset bör vara avsevärt lägre.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst