Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
vettedax skrev:Man vet ju aldrig, nått allvarligt kan ju ha hänt.
börne skrev:vettedax skrev:Man vet ju aldrig, nått allvarligt kan ju ha hänt.
Antingen det eller så ghoastar han oss fullständigt!!
För om han håller på med nya forumet borde han ju rimligtvis nämna något om hur det går.
Detta skrev han i ett inlägg 11 juni vilket är hans senaste inlägg.
Överflyttningen till nya programvaran har jag (och Leopold) påbörjat idag. Jag siktar på att det skall vara sjösatt om ett par veckor.
https://www.luftvapen.info/viewtopic.ph ... 77#p386041
Luftpangarn skrev:Hej på er alla!
Jag har just betalat för ett år frammåt på den nya servern för forumet.
Jag har av skäl utanför min kontroll (bla ta hand om anhörig), haft rena rama "digitala detoxen" denna sommar. (Något skytte har det heller inte blivit.)
Jag har satt igång med arbetet att flytta. Tack och lov kommer nya serverföretaget sköta det grundläggande tekniska. Så en fullt fungerande version kommer ligga uppe inom 14 dagar. Dock kommer saker som "Användare" stå på engelska, dvs "User". Företaget som erbjuder svensk översättning, verkar inte ha uppdaterat svenska översättningen än, och de är ett sådant irriterande "heldigitalt" företag, som är svårkontaktade. Nåväl, tror det löser sig. Men det är ett exempel på en massa knepigheter jag måste lösa. Utseende har jag övergett att fixa från början - det får bli en basicversion till att börja med. Under vintern kan man ju fixa med utseende.
Under en dag kommer forumet ligga nere under flytt. Jag meddelar innan. (Och jag har blivit lovad en "stängt för underhåll"-sida, men det vete farao om det kommer funka. Nåja, det är en dag. (SEnaste DOS-attacken varade ju längre.)
börne skrev:“ Så en fullt fungerande version kommer ligga uppe inom 14 dagar.”
Idag är det 14 dagar sedan det senaste beskedet vi fick.
Chris skrev:börne skrev:“ Så en fullt fungerande version kommer ligga uppe inom 14 dagar.”
Idag är det 14 dagar sedan det senaste beskedet vi fick.
dagen har ju inte ens börjat
vettedax skrev:Äntligen.
vettedax skrev:Inga nyheter ?
Luftpangarn skrev:Jag siktar på att det skall vara sjösatt om ett par veckor.
Luftpangarn skrev:Så en fullt fungerande version kommer ligga uppe inom 14 dagar.
vettedax skrev:Man börjar faktiskt ledsna på detta nu
börne skrev:vettedax skrev:Man börjar faktiskt ledsna på detta nu
Har jag gjort för längesedan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster