Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tomaz skrev:Martin skrev:Och igår ramlade tre fjädrar in i lådan!Onekligen snabbt från USA.
Brevbärarna springer lite snabbare nu med brev innehållande fjädrar. Det kallas för SPRINGTIME...!![]()
OK, den var dålig...........förlåt.![]()
Men som sagt bra att ha lite fjädrar i reserv för framtida bruk, bra köp...
Tomaz skrev:Brevbärarna springer lite snabbare nu med brev innehållande fjädrar. Det kallas för SPRINGTIME...!![]()
Tomaz skrev:25 snabba skott i komprimerat format för de som är nyfikna...![]()
eddie skrev:Tomaz skrev:25 snabba skott i komprimerat format för de som är nyfikna...![]()
Alltid rolig att se en snygg tavla och lika bra som vanligt
mer en dussintavla.
öberg skrev:mer en dussintavla.
Blygsamhet är en dygd![]()
Ulf skrev:Hur var det där med Maccarifjädrarna, har glömt![]()
Beställde en Arctic (som inte kommit än) , men vad kallades de andra ?
Är det 3 st (totalt) "modeller" som Maccari lanserat/tillverkat ?
The Kid skrev:ser ut som en bushnell trophy på bössan vilken modell?
Otroligt fin bössa, bra film, suveränt skjutit och ljudet går ju som tur är att stänga av.Tomaz skrev:running target modell av FWB 300S...
Tomaz skrev:öberg skrev:mer en dussintavla.
Blygsamhet är en dygd![]()
Du har väl själv haft en FWB 300S har jag för mig, så då vet du förmodligen att det går att skjuta bättre än så där...
Tomaz skrev:Och så rastade jag min running target modell av FWB 300S...
Filmade fem av skotten i en liten film med skön jazzmusik i bakgrunden...![]()
scratch skrev:
Märker du någon skillnad i precisionen på RT bössan i förhållande till de andra du har?
/scratch
Ulf skrev:Så där![]()
Idag landade ett paket med commercial samples från JM ner i lådan.
Förpackat & sänt 29/3 , anlänt 5/4....hmm...Martin har tydligen en vassare SPRINGer....
Martin skrev:Eller handlat oftare och ha förtur..
Tomaz skrev:Det är hårfin skillnad isåfall, men RT är ju inte sämre än de andra i alla fall...![]()
scratch skrev:Tomaz skrev:Det är hårfin skillnad isåfall, men RT är ju inte sämre än de andra i alla fall...![]()
Skönt att höra att du inte är missnöjd iallafall!
Så du tänker komma på tävlingarna?Tomaz skrev:ni ska inte tro att ni kommer att slippa FWB 300S i fullfartsklassen så lätt... Mooa, ha, ha, ha...
Tomaz skrev:ni ska inte tro att ni kommer att slippa FWB 300S i fullfartsklassen så lätt... Mooa, ha, ha, ha...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster