Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Pågar. Lite pekpinne. Om ni kör med cronograf så får ni göra detta på parkeringen eller före/efter skjutningen, eller möjligtvis när det är mat paus. Cronograf är förbjuden på skjutbanan.
![]()
valle skrev:Nu har jag också köpt en 300S på tradera .Hade bestämt mig att inte ge mer än 1250 för den var ganska skabbig enligt bilderna,men när väl budgivningen var igång slutade det med att jag betalat 1800 för en bössa som jag inte vet något om.Har antagligen betalat för mycket för den men när jag väl bestämt mig för att köpa något har jag så svårt att vänta på att rätt bössa skall dyka upp.
Hade gentligen inte pengar till den men jag sa till min fru att det var en perfekt 40 års present till mig och hon sa bara ok.
Skall bli roligt att få skjuta med en likadan bössa som man tävlade med för ca 25 år sedan.
Sniperace skrev:uräskta om jag rättar dig, på 300,an ger ett klick en halv millimeter på 10 meter, men det är inget att bråka om...
vi använder några sådana tillsammans med lite nyare påp vittsjö skytteförenings inomhusskytte
valle skrev:Om nu min bössa visar sig vara riktigt skabbig skall det bli riktigt roligt att renorvera den och då får jag se det som att jag räddat den men användas det skall den jag sparar inte på grejor som inte används.Att ha en bössa i nyskick i vapenstället som man inte vågar använda är inget för mig!
Martin skrev:Jazz skrev:Pågar. Lite pekpinne. Om ni kör med cronograf så får ni göra detta på parkeringen eller före/efter skjutningen, eller möjligtvis när det är mat paus. Cronograf är förbjuden på skjutbanan.
![]()
Huh? Får ni inte använda kronograf? Och isf varför?!
Beangan skrev:Då är det kanske dags att du dammar av dom
valle skrev:glapp i kolven när bössan är oladdad eller är min uppsliten???
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster