Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Beangan skrev:Han har även packningar osv som du behöver.
valle skrev:Skall kolla stockskruvarna så dom inte är lösa,får göra det sen ligger och blir tatuerad nu så jag måste ligga still
outcastkona skrev:det var det jag försökte beskriva lite tidigare, en hand på stocken å en på siktet, fram ska den vara stum i sidled, bak så kan du se en minimal rörelse. om dom påverkar fram å återgång så är dom jätte slitna å då borde man märka det som ett glapp i sidled.
Frank69 skrev:Har ju köpt den röda pippackningen, men den är jag inte nöjd med... sitter lite löst.
Kontaktade För att följa länken så måste du registera dig. , då jag ju har köpt en 300s där i höstas...
De skickar mig en packning gratis... snacka om service...
Tror att den är blå... men nu får vi se vad som dyker upp i postlådan, och om den har tightare passform.
Frank69 skrev:Har ju köpt den röda pippackningen, men den är jag inte nöjd med... sitter lite löst.
Kontaktade För att följa länken så måste du registera dig. , då jag ju har köpt en 300s där i höstas...
Tror att den är blå... men nu får vi se vad som dyker upp i postlådan, och om den har tightare passform.
outcastkona skrev:Frank69 skrev:Har ju köpt den röda pippackningen, men den är jag inte nöjd med... sitter lite löst.
är det maccari:s röda eller något annat märke ?
outcastkona skrev:jo dom finns bara i ett mått, å tydligen så är det fel mått på dom där, måttet på hålet stämmer nog men inte måttet på packningen
jag har bara kört med orginal blå/grön å dom sitter riktigt tight
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster