Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tomaz skrev:
gubbe skrev:Så du tänker komma på tävlingarna?Tomaz skrev:ni ska inte tro att ni kommer att slippa FWB 300S i fullfartsklassen så lätt... Mooa, ha, ha, ha...
Martin skrev:Snygg samling, jag har en nästan likadan, dock en Match istället för Universalen, annars samma
scratch skrev:Klart godkänd precision!![]()
Personligen så hade jag nog inte lämnat in en licensansökan om jag hade din fina universal, men man kan ju alltid mobba de som kör med licensbössor när de skjuter sämre score än en själv med en -10J
Tomaz skrev:scratch skrev:Klart godkänd precision!![]()
Personligen så hade jag nog inte lämnat in en licensansökan om jag hade din fina universal, men man kan ju alltid mobba de som kör med licensbössor när de skjuter sämre score än en själv med en -10J
Den universalen ligger redan på 11J, så jag måste definitivt ha licens på den....Farliga grejer, man vill ju inte riskera att anses som ett vettvillig desperado på tävlingarna....
Tomaz skrev:Martin skrev:Snygg samling, jag har en nästan likadan, dock en Match istället för Universalen, annars samma
Inte alls samma, din RT är ju feltillverkad och vänd åt fel håll...![]()
Tomaz skrev:scratch skrev:Klart godkänd precision!![]()
Den universalen ligger redan på 11J, så jag måste definitivt ha licens på den....Farliga grejer, man vill ju inte riskera att anses som ett vettvillig desperado på tävlingarna....
scratch skrev:Tomaz skrev:scratch skrev:Klart godkänd precision!![]()
Har du verkligen bekräftat detta genom att mäta 4 meter från mynningen. En diabol tappar ganska mycket hastighet initialt
Johnny FX skrev:Det här är väl goda nyheter trots allt.
Nu kanske ödsmål har en chans att ta palllplats nu när alla elitskyttar
Blir diskvalificerade.
Då kan han vinna fullpower klassen med 22 poäng.
Johnny FX skrev:Skulle en sådan förklaring hålla juridiskt ???
Så tekniskt sett så har jag ju ägt bössan sen pre 92 eller hur
mikebike skrev:Johnny FX skrev:Skulle en sådan förklaring hålla juridiskt ???
Så tekniskt sett så har jag ju ägt bössan sen pre 92 eller hur
Nej, du måste vara (ha varit) 18 år för att få äga/inneha ett luftgevär (utan licens).
Etienne skrev:Är det någon nämnvärd skillnad i byggkvalité på de olika modellerna (från ~samma år), om man bortser från stocken, piplängd, och andra detaljer?
Den primära frågan är väl om precisionen är sämre på standardmodellen jämfört med exempelvis Universal och Match?
jodre skrev:det jag funderar över är alltså
plastbiten som avtryckaren är fäst i. Äldre har svart nyare grå.
Min fråga är alltså om man bytte plastbiten innan man bytte från den äldre raka avtryckaren?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster