Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Ja det är där den skall sitta. Tänk dock på att sätta den undre delen åt rätt håll. Den har ju en springa på sig, vill minnas att den skall sitta åt vänster om du tittar uppifrån och med pipan framåt.Batistuta skrev:Frågan som uppstod är förmodligen samma som Nitro hade lite problem med. Den där månformiga saken hoppade ut från någonstans utan att jag han se var den skulle vara.
För att följa länken så måste du registera dig.
Är det månne denna springa som ska innehålla månformen?
Batistuta skrev:1. Ska man olja upp allting igen, eller räcker det med den ytan som är kvar efter avtorkningen? Om olja behövs, vilken sort?
2. Jag tycker packningarna verkar rätt bra men är det "lag" på att byta dem?
3. Fjäder, maccari förstås? Ingen som har någon liggande i närheten av Karlshamn, pallar inte o köra de 10 milen till Tobbe idag och har inte tid imorgon. Men det tar väl inte mer än till måndag - tisdag för att få hem grejerna?
Martin skrev:Men hakar den upp på vägen så att säga, och släpper först när du når ändläget?
Martin skrev:Tänk dock på att sätta den undre delen åt rätt håll. Den har ju en springa på sig, vill minnas att den skall sitta åt vänster om du tittar uppifrån och med pipan framåt.
Batistuta skrev:Frank du kan inte lägga upp en bild där jag ser exakt hur och var "månbrickan" sitter. Jag har inte förstått riktigt än
Frank69 skrev:O så lite bilder... hoppas de visar tillräckligt bra...
Batistuta skrev:Frank du kan inte lägga upp en bild där jag ser exakt hur och var "månbrickan" sitter. Jag har inte förstått riktigt än
Edit: Jag hittade svaret på sprängskissen![]()
Frank69 skrev:Tackar Nitro, Martin, Batistuta, Silwer & Leopold!!!![]()
![]()
Nu finns det en lycklig påg här nere i södra Småland kan ni tro!!!![]()
300s:en lever igen... funkar riktigt bra... så den får följa med till skjutbanan i morgon för att testas med ett par 100 skott...![]()
Skön att avsluta fredagskvällen med lite medvind i det... : Thumbupp:
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst