Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
jodre skrev:Jag ser att du har grå plastbit som avtryckaren sitter i på översta bilden,
byttes färgen på plasten innan avtryckaren?
Jag har av någon anledning som jag inte kan ens komma på varför fått för mig att det var tvärtom eller
är det en gammal avtryckare på ett nyare system?
Helt oviktigt vetande egentligen men själv finner jag det som en vettig kunskap att lära mig,
kom gråa infästet före nya bladet?
Silwer skrev:När slutade de tillverka 300s?
Jag har sett ett svenskt pris från 1990, 10 tusen kostade den här i landet då, men fanns de nya så sent?
Silwer skrev:Har RT modellen en annorlunda avtryckare tro, jag menar den har ju ett eget tryck med direkt tryckpunkt då det tydligen är så man tävlar Running Traget, sägs kännas rätt dåligt, men tryckena från de andra modelerna går att plocka över(det har Tomaz som omnämns gjort).
jodre skrev:Tomaz den grå plastbiten hör alltså inte ihop med det gamla platta avtryckarbladet?
jodre skrev:Vet att jag sett dig uttala dig om att metallvarianten av den "nya" avtryckaren ligger
mellan den gamla och den med plast, ungefär när i sammanhanget byttes färgen på
plastbiten?
jodre skrev:Var det i samma veva som kindstödet i universalen blev utbytt mot den "nya" varianten?
Alltså när plastbiten vart grå.
Silwer skrev:årsmodellen vet du att FWB kan fixa åt dig om du mailar dem och frågar snällt, så gjorde jag iaf.
Det är så inte alla som gör nåt sånt för vapen de inte har sålt på evigheter.
Silwer skrev:Mi pipvikt var smalare än en annan, inet jätte mycket men såpass at man fick ta mått på det enskilda exet för tat det skulle passa ihop snyggt, lite underliga modifikationer.
Ja den var inte dum.Brytpipa skrev:Bifogar några bilder på skönheten
Brytpipa skrev:Har fått uppfattningen att en typisk V0 efter byte till Maccari fjäder med JSB exact 8,44gr blir ca 205m/s, stämmer detta med era iaktagelser?
Brytpipa skrev:Jag hoppas att ni bistår med goda råd om det skiter sig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster