Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Ett Leapers Compact 3-12x44AO har jag på mitt. Storleksmässigt är det helt perfekt.
outcastkona skrev:här e den som gubbe skrev om fast på min bössa. ligger fler bilder under fått på posten tråden eller vad den heter paket, suck slut i roten e man haha
blev en ny tråd för ämnet då frågan förekommit tidigare
outcastkona skrev:här e den som gubbe skrev om fast på min bössa. ligger fler bilder under fått på posten tråden eller vad den heter paket, suck slut i roten e man haha
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
blev en ny tråd för ämnet då frågan förekommit tidigare
outcastkona skrev:Nästan Tomaz kör med ett leapers bugbuster 3-9 om jag inte missminner mig. Har även för mig att den var ca 1000:- å han var nöjd med den. Den är märkt compact så den e kort med.
sjödahl skrev:outcastkona skrev:här e den som gubbe skrev om fast på min bössa. ligger fler bilder under fått på posten tråden eller vad den heter paket, suck slut i roten e man haha
Hejsan ny på forumet. Har också fått tag i denna gudomliga pangare och undrar om det räcker med medium fäste till den kikaren eller måste man ha det höga?
Det ser iaf sjukt nice ut
sjödahl skrev:Har du några problem att se i kíkaren eller blir det lite för högt montage när man inte har ställbart kindstöd?
Silwer skrev:Alltså inte ens en Match har vad man kan säga är ett lågt kindstöd om du jämför mot de flesta vanliga sporsterbössorna.
Ja iaf inte den något modernare varianten.
Frank69 skrev:Det var ett bra pris.
De jag vet är till salu ligger på 3300kr-3500kr.
Mr Davidson skrev:Näpp, det blev inte det. Men, jag vart bra sugen... Med all rätt tyckte käringen min att resan nästa år till Thailand ligger före i kön...
bjosse skrev:Mr Davidson skrev:Näpp, det blev inte det. Men, jag vart bra sugen... Med all rätt tyckte käringen min att resan nästa år till Thailand ligger före i kön...
Äh, Thailand finns ju kvar. Gör bössan det? Skojar bara...
Mr Davidson skrev:bjosse skrev:Mr Davidson skrev:Näpp, det blev inte det. Men, jag vart bra sugen... Med all rätt tyckte käringen min att resan nästa år till Thailand ligger före i kön...
Äh, Thailand finns ju kvar. Gör bössan det? Skojar bara...
+1 Word
Mr Davidson skrev:+1 = samma åsikt. Word = jag gillar hur Du uttrycker Dig
Mr Davidson skrev:Kollade på det. Är säkert ett kanonsikte, men kostar lite för mycket. "Siktar" på helst runt 500:-. Kanske bara skit? Man får vad man betalar för, det är klart, men man kanske inte får nåt sikte alls värt namnet under en 1000-lapp? Jättetack för tipset!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster