Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Tog lite bilder på kikarsiktet och de fästen jag använder...
Visst är det bökigare att ladda än när man skjuter med diopter, men man vänjer sig fort,
och så har man ju den stora fördelen med ett kikarsikte.
För att följa länken så måste du registera dig.
Silwer skrev:Inget vidare anser jag måste ju bli bra pilligt at få i diabolen.
Nä jag måste ha ett kort jäkla sikte eller nåt, höga färsten käns ju heller inet så lockande.
Mr Davidson skrev:Va gött när 50-tavlorna börjar sitta...
Mr Davidson skrev: Irisbländaren och gummitutan jag satte på,
Mr Davidson skrev:Hade jag haft en större budget, hade nog valet fallit på 530 då den har bländare och optik för korrigering av fokus. "gobben" börjar bli gammal och lite optisk korrigering hade nog varit till ytterligare hjälp.
Frank69 skrev:Mr Davidson skrev:Hade jag haft en större budget, hade nog valet fallit på 530 då den har bländare och optik för korrigering av fokus. "gobben" börjar bli gammal och lite optisk korrigering hade nog varit till ytterligare hjälp.
Du kan alltid komplettera med denna:
För att följa länken så måste du registera dig.
outcastkona skrev:Tack så mycket för förklaringen, den var bra
jag har hitintills justerat med att flytta bakre diopter framåt och bakåt, då detta ändrar avståndet till ögat och då även hur mycket av kornet jag vill se, det är ju av naturliga skäl en mycket begränsad justering som går att utföra,,men jag har ju provat och tyckte resultatet var mediokert.
ska ta mig en funderare men troligtvis så köper jag en, då jag är lite besatt, kan det bli bättre så kan det och då ska det bli detoch så har jag handlat från älmhult tidigare å var nöjd.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster