Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Grattis Beangan till din "nya" bössa...
Beangan skrev:Frank69 skrev:Grattis Beangan till din "nya" bössa...
Man får tacka![]()
Ska bli intressant att ha ett vettigt fjädervapen.
Mr Davidson skrev:Frank, "beställt" kan man säga. Köpte den FWB 600 som legat ute på Blocket. Hamnade inte ända dit jag ville prismässigt. Men det är en privatägd 600 som enligt utsago inte är en fläck på. Min svåger åker dit och hämtar/betalar. Ev kanske Beangan tar hem efter han hälsat på hos Er. Eller också kan jag inte hålla mig och ber svågern skicka... Med den får uppdateringsdjävulen åka ner i hålet, för värre än så blir inte i denna hobbyn. Detta är ju ett pressluftgevär också med alla de fördelar det har, så om jag inte kan lära mig skjuta rakt med det, blir det inte bättre med dyrare bössor... juh...
PLUTTE skrev:Tack så mycket, jag skulle vilja få tag i en stock med justerbar kolvkam eller nån annan snygg stock eftersom denna bössa är en "keeper". Förresten hur går det med din stock då?
Beangan skrev:Man får tackaFrank69 skrev:Grattis Beangan till din "nya" bössa...![]()
Ska bli intressant att ha ett vettigt fjädervapen.
Frank69 skrev:Universalen är inte lätt att få tag på...
PLUTTE skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Nu e bettan klar.Pga min förkärlek till kompositstockar så blev den svart tillsvidare innan man kommer på nått annat (kunde inte leva med den slitna org stocken).Utrustad med ny maccari fjäder, packningar och"pipvikt"
Jazz skrev:Du Frank de säger att tävlings gevären för 10m är så bra. Skulle vilja ha en test och se om jag kan skjuta lika bra som ett tävlings gevär med min Theoben på 10m. Vad säger du om det. Jag vet inte själv utgången.
![]()
Frank69 skrev:Jazz skrev:Du Frank de säger att tävlings gevären för 10m är så bra. Skulle vilja ha en test och se om jag kan skjuta lika bra som ett tävlings gevär med min Theoben på 10m. Vad säger du om det. Jag vet inte själv utgången.
![]()
Det tävlingsgevär jag har är gjort för inomhus skytte...
Och så skjuter man med dipter, och det är ju en av aspekterna i svårighetsgraden...
Så har du ett dioptersikte till din Theoben så går det ju att testa och jämföra...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster