Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
outcastkona skrev:För att följa länken så måste du registera dig. 20cm pipvikt eller 15cm. å se stiftet som låser främre siktet sitter i överkant öö ok![]()
outcastkona skrev:Ja den övre är en universal, den har samma pip vikt och korn hållare som min andra match.
Den med långa vikten är en vanlig match det med, fast bara lite annorlunda har jag märkt. Tror inte det e bok stock då trät är mörkare och lite rött, där det e olackat
Det är ju exakt så jag kör med mitt... bössan går grymt bra...Mr Davidson skrev:Blir ju sugen som satan efter en 300S och Maccaritrim. Tänk va häftigt ta den till kortbanan 50 meter i vår och skjuta ikapp med 22LR..
outcastkona skrev:inget skrammel som ny
Ulf skrev:visst är det 3 FWB modeller man b ö r ha i sitt stall ?
gubbe skrev:outcastkona skrev:inget skrammel som ny
Ja den ser ju ny ut.
Frank69 skrev:Ulf skrev:visst är det 3 FWB modeller man b ö r ha i sitt stall ?
He,he...
Du menar= 150,300,600...
jp71 skrev:Kul att se så många fina bössor och att dom fortvarande finns![]()
Har varit på jakt efter en 300s ett tag nu och jag tycker att många som jag har tittat på är i ganska så bedrövligt skick.
Angående värdet så har jag en angelägen säljare som vi kränga på mig en 300s match som har en repig och bubblig blånering för 2000:-
Enligt honom skulle den vara i fint skick men det vet jag inte om jag kan hålla med om så när jag backade ur så sänkte han priset med en 500.
Vete katten om jag tycker att den är värt 1500:- ens, men det är en trevlig äldre herre som säljer så jag kan inte med att lägga ett skambud...
Så vad skulle man ge för en sådan bössa? Känns som om jag skall vänta och leta vidare...
jp71 skrev:Så vad skulle man ge för en sådan bössa? Känns som om jag skall vänta och leta vidare...
jp71 skrev:Vete katten om jag tycker att den är värt 1500:- ens, men det är en trevlig äldre herre som säljer så jag kan inte med att lägga ett skambud...
Så vad skulle man ge för en sådan bössa? Känns som om jag skall vänta och leta vidare...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster