Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
losdrivare skrev:Hm, vad måste man göra för att komma upp i 10J?
Daniel skrev:Fin presentation Thomaz.
Jag har en liten fråga är Anschütz och Steyr samma tillverkare?
Edit:
När man går in på Anschützs hemsida För att följa länken så måste du registera dig.
Så är steyrs logga där och länk till deras utbud.
Daniel skrev:Fin presentation Thomaz.
Jag har en liten fråga är Anschütz och Steyr samma tillverkare?
Edit:
När man går in på Anschützs hemsida För att följa länken så måste du registera dig.
Så är steyrs logga där och länk till deras utbud.
losdrivare skrev:Hm, vad måste man göra för att komma upp i 10J?
Nitro skrev:Känns lite halvjobbigt att möta dig i 10J klassen hädanefter
J. G. Anschütz company is also the major shareholder of the Austrian target firearms manufacturer Steyr Sportwaffen GmbH.
Tomaz skrev:losdrivare skrev:Hm, vad måste man göra för att komma upp i 10J?
Shimsa hammarfjädern lite till antar jag, men tror inte en joul till skulle tillföra något..
martinw skrev:Med jsbe ligger den på 9,5 j.
Rs tar vind rätt kasst, jag hade testat en bra batch jsbe.
Tomaz skrev:Anschutz tillverkar inte längre luftpistoler och då hänvisar de till dotterbolaget Steyr i stället såg jag..
martinw skrev:Med jsbe ligger den på 9,5 j.
Rs tar vind rätt kasst, jag hade testat en bra batch jsbe.
Etienne skrev:Tomaz skrev:Anschutz tillverkar inte längre luftpistoler och då hänvisar de till dotterbolaget Steyr i stället såg jag..
Fast det ha väl aldrig någonsin tillverkat luftpistoler? Den enda (?) de sålde, alltså LP-@, var väl helt enkelt en "omstämplad" Steyr med lite annat lull-lull.
Silwer skrev:Ärligt jag skulle heller inte grotta runt i den så länge den funkar bra, det är inte vätr nån joule.
Etienne skrev:Silwer skrev:Ärligt jag skulle heller inte grotta runt i den så länge den funkar bra, det är inte vätr nån joule.
Förvisso så är det väl kanske värt besväret om man ska tävla.
Men ja, rent generellt råder det väl någon konstig uppfattning om att så fort ett vapen ligger under 10J, om än marginellt, så blir det oskjutbart...
Etienne skrev:Silwer skrev:Ärligt jag skulle heller inte grotta runt i den så länge den funkar bra, det är inte vätr nån joule.
Förvisso så är det väl kanske värt besväret om man ska tävla.
Men ja, rent generellt råder det väl någon konstig uppfattning om att så fort ett vapen ligger under 10J, om än marginellt, så blir det oskjutbart...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst