Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Micke skrev:Fy dig! Vad avundsjuk jag blir... vill åxå ha en. Men det är klart, den där pinnen tillhörde ju dig i första läget och jag fattar inte varför du sålde den i första läget, och jag fattar varför du inte ville lämna ut namn och telefonnummer till 'grabben'.
/ Micke
zeke-cool skrev:Fin bössa grattis Tomaz![]()
Vad är det för kikare du har på den
Luigi skrev:Mycket fin bössa![]()
Är det annars inte lite jobbigt att skjuta med glasögon? Tycker jag iaf, prövade en gång... dom var bara ivägen.
Micke skrev:Fy dig! Vad avundsjuk jag blir... vill åxå ha en. Men det är klart, den där pinnen tillhörde ju dig i första läget och jag fattar inte varför du sålde den i första läget, och jag fattar varför du inte ville lämna ut namn och telefonnummer till 'grabben'.
Jag ska spana på egun, förr eller senare dyker det bergis upp något.
Men egentligen, är det bara att gratulera. Jag ser och vet att du har intresse och kunskap att vårda den ömt.
Men vad står 'LK' för? Om det är tyska borde det heta LZ för Laufende Ziel, om det är 'Running Target'.
/ Micke
Tomaz skrev:öberg skrev:Jag tycker allt bössan e finare än du Tomaz!![]()
Då har du inte sett mig inoljad i stockolja...
Micke skrev:Två prylar till:
Ska jag fråga fabriken vad 'LK' står för? Blev lite nyfiken själv...
och sedan; hur funkar rekylmekanismen? Misstänker att man jobbat en del på att få bössan rekylfri, och det vore kul att veta om de kommit på någon fiffig konstruktion.
/ Micke
Commando2008 skrev:Snälla, säga att den INTE är till salu... någonsin...![]()
Vilken pjäs... 180 m/s med JSB är väl inte illa om det är med originalfjäder, eller?
Pipan på bilden i kataloguppslaget ser lite längre ut... Vilket as till pipa. Häftigt!
Micke skrev:Ni som har snokat på 380: Jag har hittat ett 380 för vänsterskyttar, med en veckas budtid kvar, och priset är på 450 spänn.
Vad jag funderar på är om man skulle kunna köpa det billigt (eftersom det är för vänsterskyttar), och sedan köpa en högerstock, enär jag är högerskytt.
Så, frågorna är;
1. Finns det några tekniska problem?
2. Går det att få tag i en högerstock på något sätt? (Alltså jag har ingen brådis, men finns det sådana på marknaden..?)
/ Micke
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst