Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
jalfa skrev:Bokat en Steyr Challenge HFT .177 för i första hand bänkskytte. Blir nog en Weaver T36 på. Om någon eller några veckor blir det premiär i vår skyttehall.
Larzzon skrev:
Här är en bild på min.
För att följa länken så måste du registera dig.
Larzzon skrev:Mycket trevlig bössa.
Här är en bild på min.
Larzzon skrev:Mycket trevlig bössa.
Här är en bild på min.
jalfa skrev:Bokat en Steyr Challenge HFT .177 för i första hand bänkskytte. Blir nog en Weaver T36 på. Om någon eller några veckor blir det premiär i vår skyttehall.
jalfa skrev:Börjar licensfritt...söker licens och sedan kan jag alternera mellan 7,5 och 16J om jag fattat det rätt
jalfa skrev:man behöver en kronograf så småningom om misstänker jag?
JonasW83 skrev:Ja, du verkar till och med kunna välja 24J med om det skulle vara intressant ibland.
XXL skrev:JonasW83 skrev:Ja, du verkar till och med kunna välja 24J med om det skulle vara intressant ibland.
För 24 J behövs en regulator på 120 bar.
För 7,5/16 J är regulatorn på 85 bar.
Det går att skruva upp 16 J varianten till ca 20 J genom att spänna hammarfjädern som är (någorlunda) justerbar utifrån.
jalfa skrev:Hoppas på nya Sightron Siii SS ED 45x45 med fine crosshair. Bra vikt, bra i pris och fina recensioner. Weaver 36ggr fast har utgått.
jalfa skrev:har en fråga: Står i beskrivningen att en del diaboler är 4,5, en del 4,51 eller 4,52 - spelar det någon större roll? Kan alla passa i bössan? Fått ett tips att hålla mig till H&N samt JSB.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster