Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Någon som har erfarenhet av GRS stockarna, är dom värda priset?
Nitro skrev:börne skrev:Någon som har erfarenhet av GRS stockarna, är dom värda priset?
Spelar det någon roll när du redan har bestämt dig
dano_swe skrev:Gött börne! Börja leka på längre avstånd när du blivit bekväm med den. 100-200 är kul och en utmaning med 22LR.
Desaleux skrev:Det blir väl att ni provar 48 grajn 315 och 40 grajn 325 och 40 grajn 390 av 22LR ammunition. vilket som fungerar bäst.
Silwer skrev:Vad kostar en sån där laminat då?
börne skrev:Silwer skrev:Vad kostar en sån där laminat då?
Alldeles för mycket![]()
Runt 7000kr.
Silwer skrev:Vad ska det vara bra för ens, inget ämne eller bygge kan väl motsvara 100k?
Rent skryt vara tror jag alltså ett mörke som är asdyrt bara dörför, det säger ju sig självt.
Bara det att fe 40k för en kolvjävel har nån suttit; och täljt fram kolven eller, att det inte ärr gratis förstår jag men de hör priserna är för att det är nichar en oerhört liten grupp köper det, sånt höjer priset enormt om de inte jan göra dem själva.
Så jag anser att det ör felaktigt jpämfört, deras kolvar ör inte bättre i sig än denna men knappt några köper de de har men långt fler denna.
Det finns olika sött att tjäna pengar, och ett är givetvis tillverkning flr några få.
Fö tycker jag den valda laminatkolven är snygg iaf trots priset.
börne skrev:Inget samtal om anländ stock idag... hade ju hoppats på att få hämta idag eller imorrn![]()
Delarna till den justerbara bakkappan & GRS stockolja kom i dag, så nu har jag nåt det står GRS på i alla fall.
För att följa länken så måste du registera dig.
Sako Finnbear skrev:börne skrev:Inget samtal om anländ stock idag... hade ju hoppats på att få hämta idag eller imorrn![]()
Delarna till den justerbara bakkappan & GRS stockolja kom i dag, så nu har jag nåt det står GRS på i alla fall.
För att följa länken så måste du registera dig.
Aha, så dom har egen stockolja? Är det någon linoljehistoria eller något annat?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster