Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Captain Beefheart skrev:Då får ni fokusera på skyttet, så läser vi resultatlistan när den publiceras. Jag tycker att det är jätteroligt att det är folk från Sverige som deltar!
Captain Beefheart skrev:Då är det hårdträning fram till augusti misstänker jag
Jag ska ta med mig min Dreamline till banan imorgon och testa på 50 M när vi har magnumprecision.
XY1 skrev:Nu närmar det sig!
Tisdag nästa vecka är tränings/inskjutningsdag för ARL och ARH. På onsdag startar tävlingarna.
Captain Beefheart skrev:Spännande! Då håller vi tummarna och väntar på en rapport från tävlingen!Jag såg att det går EM i silhuettskytte samtidigt också, sköt det några gånger med revolver på 90-talet, är det luft och rimfire som gäller där också?
XY1 skrev:Captain Beefheart skrev:Spännande! Då håller vi tummarna och väntar på en rapport från tävlingen!Jag såg att det går EM i silhuettskytte samtidigt också, sköt det några gånger med revolver på 90-talet, är det luft och rimfire som gäller där också?
En annan organisation och jag har ingen koll på den typen av skytte men kommer nog att kolla om jag hinner. Det är ett antal svenskar som är med och det verkar som de skjuter på 100 m och 600 m (!).
XY1 skrev:Teamet är på plats.
I morgon är det inskjutning för ARL och ARH samt vapenkontroll.
XY1 skrev:Teamet är på plats.
I morgon är det inskjutning för ARL och ARH samt vapenkontroll.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster