Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
janned skrev:23 raka 10:or på 2:a tavlan...tänkte nu j-vlar blir det en fullpoängare, men icke...24:e skottet...en nia.
Nitro skrev:janned skrev:23 raka 10:or på 2:a tavlan...tänkte nu j-vlar blir det en fullpoängare, men icke...24:e skottet...en nia.
Kan nerverna påverkat dig, när du insåg hur nära du varJag kan förstå din frusturation
![]()
Jag har sagt att det bara är en tidsfråga innan 250 tavlan kommer, men shit vi snackar ju nästan om en 750p serie utomhus, helt sanslöstVar ska detta sluta....
![]()
Du får ställa upp i World Postal. Dina prestationer lär garanterat ge dig en topplacering![]()
Grattis, riktigt bra presterat då detta är världsklass:Thumbupp:
Nitro skrev:Här är en tråd som handlar om World Postal
viewtopic.php?f=134&t=10429
Nitro skrev:Nitro skrev:Här är en tråd som handlar om World Postal
viewtopic.php?f=134&t=10429
Fick mejl av ordförande i WRABF Bill Collerado att det inte finns någon World Postal längre.
Så du får åka till Brisbane istället och visa var skåpet ska stå
janned skrev:Ok, ska bara hitta en sponsor först !!För du hänger väl med ?
Nitro skrev:Nu är snart utomhus säsongen slut för min del. När man fryser om fingrarna så är det inte kul längre. Får snart ta fram värmefläkten![]()
Det gick hyggligt ändå.
I stort sett vindstilla och dimma.
Resultat: 243 (4X) + 241 (7X) + 241 (7X) = 725 18X
FX Royal .22 27J
Vete f-n vad det var för fel skottet ring 9 tavla 2. Såg i siktet hur skottet drog rakt ut på en sexa utan att jag gjort något fel i avfyrningen.
Dock hade skottet lagt sig lite fel och jag knackade till bössan, men det kändes som att jag fick tvinga in skottet en del. Kan det varit så att det låg bak o fram?
janned skrev:Air Arms Field 4,52
janned skrev:Gick väl hyfsat idag tycker jag...
janned skrev:Gjorde bara ett litet snabbtest idag....
janned skrev:Händer det nåt med BR-skyttet i Sverige egentligen...är det nån som tränar BR längre ??
Tycker det är bara jag som lägger upp lite tavlor här då och då!
Funderar starkt på att överge denna gren....det får räcka med Field Target tycker jag.... men men,vi får se vad som händer !!
Nitro skrev:Har du gjort någon 250p ännu Janned?
Du har ju varit grymt nära.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst