Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ubbe skrev:Från och med nu blir det inget utlånande av bössa bara så ni vet
Rickard skrev:Efter senaste inköpet kan Ubbe vara gladNu slipper han bli spöad med sina egna bössor
![]()
J-FX har börjat leka med ärtpistoler slog till på hans gamla FWB300. Klart en bössa i min smak, den skulle ha varit svart![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
ubbe skrev:NÄ åka till ullared går bra men träffa oss det går inte , va fen va fen ,,
Rickard skrev:Efter senaste inköpet kan Ubbe vara gladNu slipper han bli spöad med sina egna bössor
![]()
J-FX har börjat leka med ärtpistoler slog till på hans gamla FWB300. Klart en bössa i min smak, den skulle ha varit svart![]()
Tomaz skrev:Rickard skrev:Efter senaste inköpet kan Ubbe vara gladNu slipper han bli spöad med sina egna bössor
![]()
Glöm inte att det sitter en Maccari Arctic fjäder i bössan, dvs den ligger i klassen +10J.
Men det gör inget, den bössan har slagit Ubbes D54 förr..![]()
...Och vill du inte ha kikarsiktet så får du gärna höra av dig till mig, det är mitt favoritsikte som är ute på vift igen och vill gärna ha det tillbaka...
Pierre skrev:
Då måste han ha kapat fjädern, var det inte den som låg strax över 200 i Onsala ? http://www.luftvapen.info/viewtopic.php?t=1911
Tomaz skrev:Pierre skrev:
Då måste han ha kapat fjädern, var det inte den som låg strax över 200 i Onsala ? http://www.luftvapen.info/viewtopic.php?t=1911
Mätt vid mynningen låg den på drygt 200 m/s, i min ägo i alla fall...![]()
JFX, kanske mäter 4m framför mynningen.
Den mycket sällsynta Arcticfjädern är man rädd om och kapar INTE...
Bsa_Airsporter skrev: Ubbe: om du vill bli av med den nån dag så säg tillhehe
Elvis skrev:ubbe skrev:Från och med nu blir det inget utlånande av bössa bara så ni vet
Ähhh... Nu ska du inte sura bara för att "Gudinnan" gillar "Kungen" bättre än dig!!!
Klart att du lånar ut henne till mig igen.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster