Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
fjollhoj skrev:Ja det menade jag tydligenLåter inte som en hit med andra ord?
Nåt förslag på schysst bössa för runt 6-7000:-?
fjollhoj skrev:Ja det menade jag tydligenLåter inte som en hit med andra ord?
Nåt förslag på schysst bössa för runt 6-7000:-?
fjollhoj skrev:Ja men hur skulle jag kunna veta vad X20:n kostade, det va ju det jag frågade!?
Ja vad har ni själva era bössor till???
fjollhoj skrev:Ja men hur skulle jag kunna veta vad X20:n kostade, det va ju det jag frågade!?
Ja vad har ni själva era bössor till???
fjollhoj skrev:Är det här nåt o ha?
BSA Tactical XL
fjollhoj skrev:det blev så här!
bsa-tacxl(1), BSA Tactical XL .177,
Lowen 10-40x56 Belyst - Mil-Dot
Kan det va ett bra koncept?
Airrifles skrev:fjollhoj skrev:det blev så här!
bsa-tacxl(1), BSA Tactical XL .177,
Lowen 10-40x56 Belyst - Mil-Dot
Kan det va ett bra koncept?
Rent spontant känns det som ett väldigt stort sikte, även om det naturligtvis kan vara kul med stor förstoring ibland. Jag kan dock inte direkt föreslå något annat för tillfället det skulle väl isåfall vara ett Nikko 3-9x42 sikte om du vill köpa allt från progunner med en gång?
fjollhoj skrev:Någon som vet om den här firman finns? Geväret jag beställde för snart en månad sen har fortfarande inte kommit?
Det är inte heller nån som svarar på tel när man ringer, inte heller mailsvar får man?
Patrik skrev:fjollhoj skrev:Någon som vet om den här firman finns? Geväret jag beställde för snart en månad sen har fortfarande inte kommit?
Det är inte heller nån som svarar på tel när man ringer, inte heller mailsvar får man?
Hoppas inte siktet är längre än 3500mm för då blir det svårt att bryta pipan på det geväret
G0LI4T skrev:Jag har mer eller mindre dagligen kontakt med Rickard på ProGunner.
Efter som han är ensam, och ibland har mycket folk i butiken,
kan det vara så att man får ringa flera gånger för att komma fram.
Annars så finns det ju en utmärkt PM funktion här på forumet (Rickard är dagligen inne här och läser)
Eller varför inte skicka ett mail......
// Golle
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster