Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dirkan skrev:Ok. Tack för det snabba svaret. Ang. Sportec så blir det lite svårt att ta sig dit, eftersom jag bor i Stockholm. Dessutom så känns det inte så kul att bära omkring på ett gevär på tåget. Finns det några affärer som är lite närmare Stockholm?
O.T: hur kommer det sig att Feinwerkbaugevär är mer sällsynta än t ex Gamo eller Hatsan?
Bsa_Airsporter skrev:? gör dom?![]()
Fan jag som har letat evigheter utan att hitta en 300 universalbara hittat 300s som jag inte kom så bra överens med.. vill ha ställbar kam.
Tomaz skrev:Dirkan skrev:Ok. Tack för det snabba svaret. Ang. Sportec så blir det lite svårt att ta sig dit, eftersom jag bor i Stockholm. Dessutom så känns det inte så kul att bära omkring på ett gevär på tåget. Finns det några affärer som är lite närmare Stockholm?
O.T: hur kommer det sig att Feinwerkbaugevär är mer sällsynta än t ex Gamo eller Hatsan?
Sportec skickar bössor, man behöver inte åka dit...
Bössan transporterar man i lämpligen i ett diskret fodral eller väska när man rör sig ute bland allmänheten.
FWB är dyrare tävlingsvapen, Gamo och Hatsan är billigare hobbybössor som vem som helst köper, och därför finns fler av till försäljning.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster