Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
jerico skrev:Reklamera!
Ektorp1 skrev:Hej jag köpte ett hatsan 95 5.5mm fjäder på jagamera.se för 2 dagar sedan och säkringen fungerar inte den går att skjuta med vilket säkringen är ute eller inntryckt pratade med någon på affären och han sa jag hade skruvat på justersskruvarna till avtrycket det hade jag inte ..nu har han slutat svara när jag ringer till affären och han svatar inte på mail kan någon råda mej hur jag ska göra ..kan det va något justering för att få det att fungera ...och vet inte hur jag ska göra eftersom han inte svarar
vettedax skrev:Flashback är effektivt med, halva Sverige läser där
Ektorp1 skrev:Hur reklamerar man något som inte någon kommer ta emot .alltså om jag skickar tillbaka det så kan dom ju bara strunta att ta emot det . Eller så hittar dom på en massa fel som ja kommer få betala
vettedax skrev:Verkar ju vara ett större företag vad man ser på nätet,
Kanske fel personal å semestertider.
börne skrev:vettedax skrev:Verkar ju vara ett större företag vad man ser på nätet,
Tvärtom, har vad jag vet alltid varit en enskild firma med en person.
Rätt intressant när man Googlar företaget.
Anmärkningskontroll, Konkursbeslut.
För att följa länken så måste du registera dig.
Ja… Jag svarar 4 på morgonen, kan fan inte somna om, sista dagen sen är det semester så är ivrig på att få börja jobba mina 6 timmar idag så man kan njuta av ledighet
Captain Beefheart skrev:börne skrev:vettedax skrev:Verkar ju vara ett större företag vad man ser på nätet,
Tvärtom, har vad jag vet alltid varit en enskild firma med en person.
Rätt intressant när man Googlar företaget.
Anmärkningskontroll, Konkursbeslut.
Ja… Jag svarar 4 på morgonen, kan fan inte somna om, sista dagen sen är det semester så är ivrig på att få börja jobba mina 6 timmar idag så man kan njuta av ledighet
Det är aktivt och igång, enskildfirma nu, kanske omstartat.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster