Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
lazlo09 skrev:Vissa verkar ha, i "gevärsklassen", ca 90% Hatsan och 10% blandat. Medan andra kan ha en massa, kanske enbart moderatplånboks pris dvs 5000kr och uppåt (helst inte under 10000kr)
Hurricane känner jag till, bra utbud och bra priser. men för att klaga lite så när man trycker på info-knappen så står det om man har tur en 2-3 rader på engelska. Ska säga att det finns undantag med mycket info på både svenska och engelska.
Finns det någon annan sida som kan mäta sig med Hurricanes utbud av luftvapen (gevär som intresserar mig)???
CABOM blev jag besviken på. Höll inte räkningen men bland deras gevär var nog fan runt 80-85 om inte 90% uteslutande Hatsan.
Johnny skrev:Hurricane vänder sig till stor del åt entusiasten och denne brukar sällan vara intresserad av en detaljerad beskrivning på svenska vilket vapen som är vilket och vad de kan göra eller inte.
Såvitt jag vet så finns det ingen handlare i landet som har ens på långa vägar så stort sortiment som Tobbe.
Även med internationella mått mätt så är han osedvanligt välsorterad.
Ett besök i hans butik/lager är en stor upplevelse som verkligen kan rekomenderas...
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst