Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
quver skrev:Silwer skrev:haha jo det blev nog någar ggr, nåväl hoppas du hade kul iaf, bössan har väl gjort sitt men det kan det kanske var värt om man hade kul, jag har inte ens kvar nåt av mina tidiga vapen de är antingen skrot eller så är de väck bara.
Siffrorna på den kan dock ge dig vilken variant det är och ungefär när den är tillverkad.
Jo kul har man då haft med den![]()
det finns ju inga siffror kvar på den så det blir nog svårt att ta reda på
Silwer skrev:BSA Superstar .22 pre-92 med trött fjäder och idag med RD30 Kina på, smidig blev den iaf om än inte särskilt vacker, går att använda iaf för den som tycker runt 180mps räcker, tror knappast den gör mer idag kändes efter kontroll ungefär lika seg som farsans Tracker och så är det inte i friskt skick, dock förjävlig att byta fjäder på utan komprimator så det får vara, sitter en urgammal export i
....
Används.....aldrig, men har inet haft nåt sikte på några år som funkar heller, man kan ju låna ut den eller nåt om man får nån med sig att skjuta.
För att följa länken så måste du registera dig.
FX diaboler gick väldigt lätt i loppet märkte jag, inet lika överborrad som Trackern men väl mer än tyskarnas .22.
Patrik skrev:quver skrev:Silwer skrev:haha jo det blev nog någar ggr, nåväl hoppas du hade kul iaf, bössan har väl gjort sitt men det kan det kanske var värt om man hade kul, jag har inte ens kvar nåt av mina tidiga vapen de är antingen skrot eller så är de väck bara.
Siffrorna på den kan dock ge dig vilken variant det är och ungefär när den är tillverkad.
Jo kul har man då haft med den![]()
det finns ju inga siffror kvar på den så det blir nog svårt att ta reda på
Om du vänder bössan upp och ner och tittar längst fram på kolven så skall du ha siffror under pipan.
Silwer skrev:Va, har du kikare på HW30 men inte på AATX200SR?
Nåt problem med bössan, eller less på den?
Hillman skrev:Walther LG 55 och en Webley Tracker De Luxe men den ligger ute på Blocket till försäljningHärlig bössa men den offras för inköp av annat, ev. PCP......eller nåt annat i .22
![]()
Rosten skrev:Rotade runt bland allt skit och hittade denna Diana 35 Jubileum.
Tillverkad i 1000 ex.
enligt ryckten så skall det ha sålts 50 av dom i Sverige.
Kostade 3995:- när dom såldes 2003.
novisen skrev:Ojjj...ingen dålig samling hos Oden heller![]()
Min sambo tycker att jag har många (2) luftgevär, hon har inte sett mycket här i livet med andra ord
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster