Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Ja min HW30s Luxus (kortad karbinmodell med pipvikt) kommer jag aldrig att göra mig av med. Min är litet "Vortek-kittad" iofs, plastinlägg i laddarmen, men den har alltid funkat fantastiskt fint. Tror det är få pcp-vapen i de billigare segmenten som kan slå den precisionsmässigt.
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Leopold skrev:Ja det är det som är så fantastiskt med HW30s. Min var fin med originalfjädern, ca 7 Joule. Med Vortek-kittet blev den betydligt rappare, som en liten huggorm i locktime och utan att man får bekymmer med klonkig rekyl. Tyvärr är det där Vortek-kittet rätt dyrt men jag tyckte faktiskt det var värt det när jag fixade till bössan för ca 4 år sedan.
Faktum är att jag inte tyckt jag behövt serva bössan sedan dess. Inte skjutit jättemycket med den men jag kan plocka fram den precis när som helst och den skjuter som en dröm... anytime!
Lastlogon skrev:Skillnad på air arms pro sport och tx200hc? Alltså rent tekniskt. Vet att underspännaren ser olika ut. Båda är ju dom absolut finaste fjädergevär som gjorts. Det är inte subjektivt, utan fakta![]()
![]()
gubbe skrev:Starta en ny tråd eller skriv i en redan befintlig som handlar om dom frågor du ställer.
I den här tråden ska vi bara visa våra fjäderbössor.
börne skrev:Lastlogon skrev:Skillnad på air arms pro sport och tx200hc? Alltså rent tekniskt. Vet att underspännaren ser olika ut. Båda är ju dom absolut finaste fjädergevär som gjorts. Det är inte subjektivt, utan fakta![]()
![]()
Vill inte va dryg nu, men ni diskuterar vapen i en tråd där man endast ska visa upp vilka fjädervapen ni har.
Fråga gärna i en ny tråd ang AA så ska jag svarahttp://www.luftvapen.info/viewforum.php?f=92
gubbe skrev:Starta en ny tråd eller skriv i en redan befintlig som handlar om dom frågor du ställer.
I den här tråden ska vi bara visa våra fjäderbössor.
JohanCabomm skrev:Vad är skillnaden mellan hw80k och hw80 och vilket har mer kraft
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster