Silwer skrev:De borde ha undviktit plaststock, luxus för fan inte plast, det är skit bara.
För mig är det underligt varför dom gör en valnötskolv alls som standard, det blir ju inga direkt vackra bitar iaf. Laminat vore det självklara valet! De som kommer pröjsa nästan $900 för denna är de som har ett lite mer intresse än den genomsnittlige köparen, och dom hajar att en sunkig valnötsbit är inget man vill ha. Jag anser kolven är OK i design rent estetiskt... om jag ska vara objektiv! Hade föredragt en mer traditionell design. Hade jag suttit på samanträdet när dom valde kolv, så hade jag insisterat på en mer ergonomisk och ställbar kolv med
hamster integrerat, med lite skidskyttestuk.
De öppna riktmedlen är jag lite kluven om. Öppna riktmedel är inte värdelösa, men det är inte många som använder dem. Jag tror dom sitter där för att tyskar tycker att alla vapen ska ha öppna riktmedel, överflöd är inget problem för dem. Personligen hade jag hellre sett det som tillval, och då helst diopter.
Lite skumt att dom inte har nått om bössans funktion på hemsidan, finns det inga innovationer
inne i bössan?
Klart uppkäftigt att komma med en pipspännare och lägga den i en så pass hög prisklass. Denna bössa måste jag se!