Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Freddy skrev:vilken fjäderpangare har den största luftcylindern?satt och fundera såhär på kvällskvisten...
ivage skrev:här är en konstig kines jag hittade
Kizmiaz skrev:ivage skrev:här är en konstig kines jag hittade
Vaddå konstig? Jag har en dylik. Ett fullt normal TAR. Tomaz älskar verkligen trycket på bössan.
P0rngunner tog hem ett par för några år sedan.
Bsa_Airsporter skrev:Kizmiaz skrev:ivage skrev:här är en konstig kines jag hittade
Vaddå konstig? Jag har en dylik. Ett fullt normal TAR. Tomaz älskar verkligen trycket på bössan.
hmmme du säker på att det är en bössa av barntillåten härkomst
![]()
Bsa_Airsporter skrev:Kizmiaz skrev:ivage skrev:här är en konstig kines jag hittade
hmmme du säker på att det är en bössa av barntillåten härkomst
![]()
Dan B skrev:Freddy skrev:vilken fjäderpangare har den största luftcylindern?satt och fundera såhär på kvällskvisten...
Troligtvis Patrioten, Diana 54 eller Theoben Eliminator.
Jonas skrev:Dan B skrev:Freddy skrev:vilken fjäderpangare har den största luftcylindern?satt och fundera såhär på kvällskvisten...
Troligtvis Patrioten, Diana 54 eller Theoben Eliminator.
Hatsan 125 ligger bra till när det gäller lufttub på fjäder bössa här en bild på hw97 å en hatsan 125 cal 25 lite skillnad är det,
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Freddy skrev:vilken fjäderpangare har den största luftcylindern?satt och fundera såhär på kvällskvisten...
jonish84 skrev:Men du skrev inte när man skulle sluta skriva på denna kvällstråd:) ursäkta men orka int låt bli
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster