Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:En tanke som kom upp! Får man något lockande välkomstbrev/mail när man blir ny medlem. Eller är det välkommen hit och bekräfta din mail, som många sidor har. Det är ju många nya medlemmar som ramlar in hela tiden.
chaosborn skrev:Att lätt tex kunna hitta snabb fakta om ett vapen utan att scrolla igenom massa frågeposter.
chaosborn skrev:tex på facebook
Mooki skrev:Gissar att de flesta här även är inne på andra forum.
börne skrev:chaosborn skrev:tex på facebook
Blanda inte in facebook... inte alla som vill ha med det att göra.
Ladda upp bilder här är ju skitlätt, bara att Postimage strular lite väl ofta som är störande.
När man laddar upp kan man ju välja storlek, för mig förblir den på den inställning jag valt vid varje tillfälle jag laddar upp.
För att följa länken så måste du registera dig.
Jag låter bilderna va som dom är så kan man klicka upp & få dom stora, små bilder vill man ju inte ha.
chaosborn skrev:Facebook är inte alls inblandat utan togs enbart upp som ett exempel på hur det blir när man skickar bilder där
börne skrev:chaosborn skrev:Facebook är inte alls inblandat utan togs enbart upp som ett exempel på hur det blir när man skickar bilder där
Ok... ser nu att jag läste slarvigt
Bilder på profilen har jag aldrig testat, nu när du nämner det så minns jag man kunde ladda upp bilder där, är det ens nåt folk använder? Har nog aldrig gått in där & kollat folks bilder.
Frank69 skrev:Tycker admin kan byta ut sin avatar...![]()
Hittade en look a like på tv´n...![]()
![]()
Leopold skrev:Nja jag tycker inte den var så lik min fina avatar... behåller den nog ett tag till så folk inte blir förvirrade![]()
Leopold skrev:....Vad gäller facebooksidan för Luftvapen.info som diskuterades i en annan tråd så kommer jag bara att använda den som anslagstavla om det mot förmodan skulle bli fler stillestånd. Visst, man skulle kunna använda den mer aktivt som någon slags annonspelare men det är jag inte intresserad av i dagsläget och jag har ingen tid att sitta och hantera en fb-sida.
Chris skrev:Leopold skrev:....Vad gäller facebooksidan för Luftvapen.info som diskuterades i en annan tråd så kommer jag bara att använda den som anslagstavla om det mot förmodan skulle bli fler stillestånd. Visst, man skulle kunna använda den mer aktivt som någon slags annonspelare men det är jag inte intresserad av i dagsläget och jag har ingen tid att sitta och hantera en fb-sida.
behövs inte för min skull heller.
ligger "luftvapen.info-sidan" nere av nån anledning så märks det ju direkt här. Då behöver (iaf) jag inte läser på FB-sidan att den inte funkar just nu
gubbe skrev:Luft/krutvapen.Info
Hur skulle det gå?
Från att ha sett krutskyttar som konkurrenter så borde man kanske se dom som möjliga framtida luftvapenskyttar.
Jag tänker att ev krutskyttar som halkar in här på olika sätt, kanske läser lite om vad vi som i huvudsak skjuter luft har för oss.
Kan tänka mig att många blir förvånade och imponerade av vad dagen luftvapen klarar.
Eftersom det oftast är enklare att hitta någonstans att skjuta luft än krut så kanske det ses som ett alternativ.
Kostnaderna för ammunition kan också bidra till att luft lockar.
Tittar man idag på forumet noterar man att många av dom aktiva har en bakgrund som jägare och krutskyttar.
Hur som helst, börja med att göra så att inlägg här på krutforumet syns bland övriga inlägg.
Det är nog dags att inte se så styvmoderligt på krut.
Återgå till Nyheter och Information om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster