Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Archon skrev:Ett mer nära samarbete med sponsorerna kanske skulle kunna vara en idé? Man skulle exempelvis kunna anordna tävlingar där sponsorerna går med på att skänka ett luftvapen till vinnaren, eller speciella rabatter för guldmedlemmar.
Batistuta skrev:5. Ge Silwer ett rättstavningsprogram som inte låter honom posta innan han läst igenom sina kommentarer. (OBS skämt!)
Nitro skrev:Archon skrev:Ett mer nära samarbete med sponsorerna kanske skulle kunna vara en idé? Man skulle exempelvis kunna anordna tävlingar där sponsorerna går med på att skänka ett luftvapen till vinnaren, eller speciella rabatter för guldmedlemmar.
Jo det hade varit nice!
Hurricane sponsrar med en del priser på diverse tävlingar vi har och det ska Tobbe ha cred för.
Varit på en tävling där förstapris var en ny FX T12 tror jag det var och då var det sponsring från FX.
Det är inte helt lätt att få företag att sponsra.
Silwer skrev:Personligen har jag problem med max 4 rättningar per dygn.
Jag vet varför det kom då en del raderade allt de skrivit någonsin, men det var länge sen.
Kan man inte ställa ett dygns ändrande som max i stället?
Silwer skrev:Nitro skrev:Hurricane sponsrar med en del priser på diverse tävlingar vi har och det ska Tobbe ha cred för.
Varit på en tävling där förstapris var en ny FX T12 tror jag det var och då var det sponsring från FX.
Det där var länge sen och det blev problem, vinster delades aldrig ut tex till vinnaren.
börne skrev:Silwer skrev:Nitro skrev:Hurricane sponsrar med en del priser på diverse tävlingar vi har och det ska Tobbe ha cred för.
Det där var länge sen och det blev problem, vinster delades aldrig ut tex till vinnaren.
Det Nitro tänker på är i nutid. Bössan minns jag inte vilken tävling det var, men kommer ihåg jag sett det.
Hurricane ställer alltid upp med priser till eventuell utlottning som vi oftast brukar ha efter tävlingen, brukar vara lite grejor som är bra om man sysslar med LV, lite tröjor osv vilket är mycket uppskattat.
Även andra som sponsar detta, lite olika vilka som arrangerar tävlingen, detta gäller FT tävlingarna.
Clumber skrev:Nä det skulle ju vara något som alla har möjligheten att kunna få njuta av, eller ?
Sako Finnbear skrev:Jo något alla kan ta del av hade ju varit kalas!
Frågan är ju då om man måste vara registrerad medlem för att ta del av eventuell rabatt?
I så fall får ju eventuella rabattkoder ligga i en del av forumet som bara medlemmar har
tillgång till?
Clumber skrev:Sako Finnbear skrev:Jo något alla kan ta del av hade ju varit kalas!
Frågan är ju då om man måste vara registrerad medlem för att ta del av eventuell rabatt?
I så fall får ju eventuella rabattkoder ligga i en del av forumet som bara medlemmar har
tillgång till?
Forumet kunde ju ha någon tävling som gynnade sponsorerna ex vinnarna får en x-tra ask JSB vid nästa köp hos dom alltså inga dyra vapen eller liknande .
Men då är ju frågan vem åtar sig det jobbet att fixa o dona med frågesport/lek.
Clumber skrev:Om sponsorer skänker priser till FT-tävlingar så ser blir ju den/dom tävlingarna stöttade inte Luftvapen forumet,alla är ju inte FT-tävlande här på forumet o inte bosatta i södra delen av landet.
Nä det skulle ju vara något som alla har möjligheten att kunna få njuta av, eller ?
Det kunde ju få lite snurr på forumet.
Sako Finnbear skrev:Clumber skrev:Sako Finnbear skrev:Jo något alla kan ta del av hade ju varit kalas!
tillgång till?
Forumet kunde ju ha någon tävling som gynnade sponsorerna ex vinnarna får en x-tra ask JSB vid nästa köp hos dom alltså inga dyra vapen eller liknande .
Skoj i.o.f.s, men då har ju oftast inte nybörjare/nya på forumet någon chans att vinna om
det t.ex handlar om fakta angående luftvapen/skytte. Blir mer rättvist om alla medlemmar
har tillgång till samma rabatt?
Bara en tanke...
börne skrev:Silwer skrev:Nitro skrev:Hurricane sponsrar med en del priser på diverse tävlingar vi har och det ska Tobbe ha cred för.
Det Nitro tänker på är i nutid. Bössan minns jag inte vilken tävling det var, men kommer ihåg jag sett det.
Hurricane ställer alltid upp med priser till eventuell utlottning som vi oftast brukar ha efter tävlingen, brukar vara lite grejor som är bra om man sysslar med LV, lite tröjor osv vilket är mycket uppskattat.
Även andra som sponsar detta, lite olika vilka som arrangerar tävlingen, detta gäller FT tävlingarna.
TheFoes skrev:Hade velat se följande sektioner då jag tror många av di gamle gäddorna som hänger här hade fått ro och ett ställe där dom kan prata.
-Klubben för ensamma själar.
Här tänker jag att man kan älta om sina problem,medicinering samt chatta med andra och eventuellt "få till det" dvs hitta kärleken.
-Jag har en åskit men jag vet inte hur verkligheten ser ut.
Denna sektion handlar mycket om att skriva så mycket man bara kan utan att egentligen veta vad man pratar om. Istället för tack knappen så får man ett klistermärke med en papegoja( brons,silver,guld) för alla inlägg man gör. Ju fler papegojor ju större bonus! varje år kring jul så får årets gojja en julklapp!
Silwer skrev:Ok jo det jag menar var FX tid när de stöttade täävlingar.
Hurricane har jag inte påstått nåt strul med, jag skrev det enbart pga en önskan att FX skulle sponsra, annas är det lungt.
Clumber skrev:Sako Finnbear skrev:Jo något alla kan ta del av hade ju varit kalas!
tillgång till?
jerico skrev:Själv har jag nästan tröttnat på att skriva i "normala" trådar eftersom jag får mest skitsvar... Boven i det verkar vara att jag är en hatsan ägare och dessutom en nöjd sådan. Men så fort namnet hatsan kommer upp så kastas det en massa skit om hur illa det har varit på andra bössor och på andra sätt som inte ens diskuteras i tråden ifråga...
Återgå till Nyheter och Information om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster