Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Bsa_Airsporter skrev:Nighteater!! ingen frågan som saken!! Leapers är inte särskillt hög kvalitetskulle inte äns sätta det på en jula-bössa..
Jag tycker det passar ypperligt på HW30, och även HW80G0LI4T skrev:Hur är det med Simalux ( SIMALUX TARGET 4-12x40 AO ) ...yada yada...(För stor till HW30)
Air Power skrev:Tack för alla snabba svar! Det blev en Nighteater beroende på att Theobens fästen(som medföljer) är för 1tumstub.
30mm fästen kostar 700++frakt,o tar 2-3 veckor att få(har redan väntat lääänge).
Theoben är "smarta",endast deras egna fästen passar på deras bössor! Hoppas jag blir nöjd!
Daniel skrev:Air Power skrev:Tack för alla snabba svar! Det blev en Nighteater beroende på att Theobens fästen(som medföljer) är för 1tumstub.
30mm fästen kostar 700++frakt,o tar 2-3 veckor att få(har redan väntat lääänge).
Theoben är "smarta",endast deras egna fästen passar på deras bössor! Hoppas jag blir nöjd!
hoppas du har kollat längden på siktet, överstiger siktet 39 40 cm långt så blir det svårt att få ut magasinet
men det har säkert du redan kollat upp![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster