Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Såg nu att det där är inte varianten med mil dots som man ju helst vill ha för att ha dotar att hålla på då man ju måste hålla över eller under på olika avstånd.
Jag hade köpt den varianten. För att följa länken så måste du registera dig.
XXL skrev:Nu vet jag inte hur gammalt ditt Meteor är men äldre versioner har mycket bredare kilspår än vad moderna fästen är gjorda för. Jag har ett från tidigt 60-tal och det har egentligen inga kilspår i vedertagen bemärkelse utan det är bara ett par slitsar som har klämts in i tuben. Det går inte att skjuta fästena i längsled utan de måste sitta på ett bestämt ställe och som sagt, de är betydligt bredare än 9-11 mm.
cankiller skrev:Hej
Du kan købe siktet noget billigere her,:
För att följa länken så måste du registera dig.
VH. Knud.
sowz skrev:Vilken skillnad i pris, har redan köpt tyvärr men tackar om tipset för framtiden!
börne skrev:sowz skrev:Vilken skillnad i pris, har redan köpt tyvärr men tackar om tipset för framtiden!
Vad blev det för nåt?
Widforss hade kampanj igår, 1200kr så då var skillnaden inte så stor, såg dom höjt priset idag, blir dryga tusenlappen med frakt från Mundilar.
Nu är Widforss riktigt dyra med 1700kr... Då är Tobbe billigare om man vill handla från Sverige. För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Det är kul med prylar så ibland kan man enkelt blunda för lite merkostnader![]()
Grattis till en bra bössa
vettedax skrev:Jag hade väldig droppdown på min 50s å fick shimsa upp i fästet..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster