Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:vad menar du sätter du den på kilbasen rakt och håller bössan rakt, är inte bubblan i mitten menar du?
börne skrev:Silwer skrev:vad menar du sätter du den på kilbasen rakt och håller bössan rakt, är inte bubblan i mitten menar du?
När man spänner fast den så lutar den, rent skit som sagt, rekommenderar nåt annat om man ska ha nytta av den!
Silwer skrev:börne skrev:Silwer skrev:vad menar du sätter du den på kilbasen rakt och håller bössan rakt, är inte bubblan i mitten menar du?
När man spänner fast den så lutar den, rent skit som sagt, rekommenderar nåt annat om man ska ha nytta av den!
Trist att höra, är det den Hurricane säljer?
börne skrev:Tittar aldrig på min, kunde lika gärna slänga bort den, nån variant som spänns fast i siktesskenan!
Minns inte var jag köpte den!
För att följa länken så måste du registera dig.
Kantal skrev:börne skrev:Tittar aldrig på min, kunde lika gärna slänga bort den, nån variant som spänns fast i siktesskenan!
Köpte två sådana från Hurricane, ska vara Hawke.
När båda monteras på samma skena så visar bubblorna olika.
Har provat montera de flera gånger för att försöka eliminera att de monteras fel, men det blir ändå olika läge på bubblan mellan dem.
Surt som f-n då de är rätt dyra.
börne skrev:Kantal skrev:börne skrev:Tittar aldrig på min, kunde lika gärna slänga bort den, nån variant som spänns fast i siktesskenan!
Köpte två sådana från Hurricane, ska vara Hawke.
När båda monteras på samma skena så visar bubblorna olika.
Har provat montera de flera gånger för att försöka eliminera att de monteras fel, men det blir ändå olika läge på bubblan mellan dem.
Surt som f-n då de är rätt dyra.
Nä som jag skrev är det inget att ha!
Frankie skrev:såg att Tobbe plockat bort dem ur sortimentet
Silwer skrev:jag är ingen miljonär men är det metall och fungerar så ok
Jag har erfarenheter just av at om man lutar på bössan ändras träffbilden, mycket enkelt mao.
börne skrev:Frankie skrev:såg att Tobbe plockat bort dem ur sortimentet
Silwer skrev:Vad håller du på med?
börne skrev:Silwer skrev:vad menar du sätter du den på kilbasen rakt och håller bössan rakt, är inte bubblan i mitten menar du?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster