Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
MICKE4444 skrev:Jag köpte ett sådant till min D54 och det höll ca 30 skott sen pajade lasern. Skickde till baka lasern och fick den utbytt.
Sen satte jag den på mitt Gamo cf-20 höll ca 500 sen gick även den sönder. Men när den väll fungerar är den MYCKET bra.
100m på dagen är inga problem.Testade på kvällen och då ser man pricken på 600m.Vill man ha extra kräm så köp 3,6v batteri. Dock går det ej att fokusera laser pricken.
MICKE4444 skrev:Jag slapp tullen den gången. Har beställt en del saker från DealExtreme och bara behövt betala tull 1 gång.
Den här ska jag testa på min Whisper.
För att följa länken så måste du registera dig.
MICKE4444 skrev:Fästet passar inte på FX. Vet inte vad det kallas men det är till 19mm fäste.
Jag köpte ett figur 8 fäste på Tradera för 179 kr.
För att följa länken så måste du registera dig.
MICKE4444 skrev:Jag köpte ett sådant till min D54 och det höll ca 30 skott sen pajade lasern. Skickde till baka lasern och fick den utbytt.
Sen satte jag den på mitt Gamo cf-20 höll ca 500 sen gick även den sönder. Men när den väll fungerar är den MYCKET bra.
100m på dagen är inga problem.Testade på kvällen och då ser man pricken på 600m.Vill man ha extra kräm så köp 3,6v batteri. Dock går det ej att fokusera laser pricken.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst