Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Skogshuggarn skrev:Har letat efter aluminium stocken till Royale bössorna, den som kom runt 2011-2012. Hittar inget om den på FX sidan och jag får inte fram någon bild på den. Någon som vet något om den?
börne skrev:Bra pris, en Aeron CZ kostar ju 5000-6000kr beroende på var man köper annars.
Glad jag hittade min beg för 2000kr inkl ammo som jag fick till värt 400kr.
Skogshuggarn skrev:börne skrev:Bra pris, en Aeron CZ kostar ju 5000-6000kr beroende på var man köper annars.
Glad jag hittade min beg för 2000kr inkl ammo som jag fick till värt 400kr.
Då gjorde du ett riktigt fynd.
Har du någon kläm på viktskillnad mellan Aeron stocken och syntet, alternativ trästock. Har precis för mig att Aeron stocken med Royale kändes tyngre än synteten, det var ju just Tomas bössa jag klämde på en gång i tiden, känslan kanske iofs berodde på vad han hade för kikare och tub på sin bössa..
Chris skrev:höhö.. och ni pratar om i en annan tråd att ni vill "back to the roots"men kul att följa ändå
Skogshuggarn skrev:Förmodligen har vi en nörd till ner i Mörrum, annars skulle det nog inte bli mycket mä den här tråden.
Tempest skrev:När man ser hur sporten utvecklades så förstår man att det blev som det blev, droppen som fick bägaren att rinna över var nog skyttejackorna skulle man kunna tro, en sån är ju dyr, och om en sån krävs för att hänga med så tappade nog många sugen om de redan tyckte att gevär och sikte var för dyrt. Är det nån som vet hur många som skjuter 10m luftgevär nuförtiden, de har ju en hel clowndräkt på sig, jacka, byxor och skor?
Hanzki skrev:skjuter man bättre med speciella kläder?
Hanzki skrev:
skjuter man bättre med speciella kläder?
Återgå till Stockar och kolvar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst