Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tempest skrev:Wellpappbitar och silvertejp har alltid funkat! (ironi)
börne skrev:
Har en sån där Beartooth från när jag använde original-stocken på min Tikka, men är ju synd att dölja valnöten tänker jag.
Batistuta skrev:börne skrev:
Har en sån där Beartooth från när jag använde original-stocken på min Tikka, men är ju synd att dölja valnöten tänker jag.
Testade min och visst är den låg men håller man käkbenet mot stocken känns det helt ok och stabilt.
https://luftvapen.info/gallery/pic.php? ... pic_id=963
börne skrev:Batistuta skrev:börne skrev:
Testade min och visst är den låg men håller man käkbenet mot stocken känns det helt ok och stabilt.
gallery/pic.php?mode=large&pic_id=963
Tack för bild. Är det FX Optics 6-18X44 du har där med medium höga fäste?
börne skrev:Får se hur det blir, är lite kluven till att köpa en när jag inte ens använder den fjäderbössa jag har & är väl inte direkt någon samlare, men det är ju kul att köpa nya prylar ibland, som sagt jobbigt när man får en sån här idé på skallen.
börne skrev:Får se hur det blir....
Chris skrev:börne skrev:Får se hur det blir....
som trogen kund har du ju bra kontakt till Tobbe så han kan plocka nåt fint ex till dig... men enligt erfarenhet skulle du inte vänta för länge då det har visat sig att det kan tar upp till 2 år i fall Weihrauchbössorna är utsålda tills det kommer nya leveranser.
börne skrev:Tydligen är dom mer eller mindre samma i träet & väldigt lika så fanns inga extra fina exemplar, är väl det man också sett på dom flesta HW35 E att dom inte har samma ådring som t.ex. mina AA har.
Återgå till Stockar och kolvar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster