Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ogster skrev:Nu hoppas jag inte att det är JFX gamla bössa du har köpt å tänker förstöra stocken på?
Den bössan är lätt den snyggaste fwb 300 jag nånsin sett, alla andra ser ju likadana ut...
ogster skrev:Nu hoppas jag inte att det är JFX gamla bössa du har köpt å tänker förstöra stocken på?
Den bössan är lätt den snyggaste fwb 300 jag nånsin sett, alla andra ser ju likadana ut...
scratchninja skrev:ogster skrev:Nu hoppas jag inte att det är JFX gamla bössa du har köpt å tänker förstöra stocken på?
Då har du ju inte sett den i detalj. det paintjobbet får en överkryssad av mig. När den målades så var inte maskeringen exakt lagt så det silvriga går in på det svarta osv. Dessutom så var den ungefär 1000-gånger snyggare innan den målades, att måla silver på valnöt borde kriminaliseras enligt mig...men tur att alla inte har samma smak..hade varit tråkigt
Jag lånar Thomas bild (hoppas det går bra?)
Så här såg den ut.
och så här blev den
För att följa länken så måste du registera dig.
Men jag skall slipa ned den och olja samt vaxa, sedan blir det nog att måla det svarta på nytt med någon bra akrylfärg.
Men jävlar vilken bössa det är!! Inga problem att skjuta 10:or med den, även med skitammunition
Nic skrev:[Stå på dig Ninja.... så hoppas jag få provskjuta en vacker FWB i vår nere på skjutbanan....
öberg skrev:Jag måste bara flika in att bilden uta färgen är som en vacker flicka i en solnedgång.
öberg skrev:Den bilden med färgen är därimot som ett troll på en soptipp
ogster skrev:Blev ju riktigt bra
ogster skrev:Om du inte skulle behöva junioren är det bara du hör av dig
scratchninja skrev:Sådär!! Nu är man mer eller mindre färdig med bössan. Återstår bara att olja en sådär 10 gånger till för att slutligen vaxa den.
Så här ser den ut efter många vändor med sanpapper olja och bets
G0LI4T skrev:Det ser ju ut att ha gått bra med stockarna
Tycker du har gjort ett kanon jobb på silverbössan.
Jag kollade på den när den va i butiken hos Rickard och på avstånd såg den ball ut.. men när man tittade närmare så såg det inte kul ut alls.
Otroligt att du lyckades få bort all färg.
Bra jobbat.
Golle
Återgå till Stockar och kolvar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst