Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Will skrev:Av ren nyfikenhet; är inte lösa pipor licensbelagda vapendelar?
Tompten skrev:Will skrev:Av ren nyfikenhet; är inte lösa pipor licensbelagda vapendelar?
Står precis i begrepp att beställa en pipa från England, så detta vill även jag ha svar på. =)
Ziefer skrev:Jag fick hem min Zoraki HP-01-2 igår från luftvapen.se
Och jag måste säga wow! Avtryckaren är hur skön som helst och vilket lätt pistol att skjuta med.
Flickvännen min fick även hon testa pistolen igår och hon har aldrig tidigare hålt i ett vapen. Hon testade stående på 10 meter, jag bifogar en bild på hennes första tavla någonsin.
Jag kan säga som så att hon fick mersmak så det hamnar nog snart ännu ett Zoraki i vårat hem
För att följa länken så måste du registera dig.
Med vänlig hälsning, Johan
Pilt skrev:Har också införskaffat en Zoraki HP-01-2.
Någon smörjolja var dock inte med i lådan.
Tror ni Crosmans pengunoil fungerar bra som smörjolja (om man nu redan har Crosmans olja hemma och inte vill åka till Harald Nyberg och köpa deras tryckluftsolja) ???
Vill tillägga att jag är väldigt nöjd med den. En pumpning och inomhus 5 - 7 meter, helt perfekt.
Tompten skrev:Det som väcker lite funderingar angående "medföljande olja", är att platsen där flaskan ska ligga, är dränkt med olja, i min väska. Så uppenbarligen har olja legat där, men tagits bort någonstans på vägen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster