Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Brytpipa, om du vill kolla egenprecisionen på vapnet är det väl ganska enkelt i detta fall. Bara att spänna upp pickan i en stabil bänk och panga x antal skott på säg 10 meter och kolla avvikelsen.
Rad skrev:Går nu i väntans tider
Etienne skrev:Efter att ha fått lite retroaktiv lön så börjar man ju bli riktigt sugen på att beställa en Twinmaster.
Känns iofs lite onödigt med tanke på att jag har en Walther LPM på ingång också. Men den är ju iofs inte semiautomatisk!Hmmmm....
Fungerar faktiskt på CO2-varianten. Tanken är att ha pistolen i stan, och att släpa med sig en pump de få gånger man är ute känns inte jättekul.
Det är ju lätt att uppgradera till Tryckluft om man nu vill ha det senare. Tuben + fylladapter kostar 1600 kronor.
För att följa länken så måste du registera dig.
Mika.G skrev:
De kanske är roliga att skjuta med, men när man börjar skruva med den för, tex smörjning så då ser man hur den är uppbygd! rena leksaken för dyr peng.
/MG
Etienne skrev:Mika.G skrev:
De kanske är roliga att skjuta med, men när man börjar skruva med den för, tex smörjning så då ser man hur den är uppbygd! rena leksaken för dyr peng.
/MG
Visst kvalité på dessa kanske inte är i klass med seriösa matchpistoler. Å andra sidan så vet jag inte riktigt om jag kan säga att den är direkt dyr. För strax över 3000 så får man ju ett nytt exemplar (CO2)med något enstaka tillbehör eller så...
Finns det någon annan DA-pistol som presterar liknande resultat?
Brytpipa skrev:Tror att tomten kommer med en sån här.
För att följa länken så måste du registera dig.
Leopold skrev:Brytpipa, det betyder med andra ord att du måste hitta ett sätt att ställa om parallax-inställningen till det avstånd du oftast skjuter med och det lär inte vara 50 yards.
Kör du med det på typ 10 meter blir det tyvärr en ruggig spridning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster