jag kan bygga om era crosman om ni vill,,ökar pistolens vikt med ca 400g,varav gas är 200g,(200g gas det är lite skillnad mot 12g co2 patron !!!),den delen som är svart och avsågad med bågfil satt kvar förut-såga av den och svarva till en fin yta,men kan ju behållas och så tar man slang istållet så kan ni plasera tuben var ni vill !!!,,tog en lång bult och genomborra den och hårdlödde fast den i orginalmuttern,sen tog jag och svetsa igen myntspåret sen svarven igen och plana av den och borra och gänga adaptern imellan,sen tog jag och måla bulten som ersätter co2 patronen med hammarlack,jag är iallafall helnöjd-har även en klov till den som jag inte använder--jag är pistolskytt!!,,skriv om ni undrar nåt!!
För att följa länken så måste du registera dig.
jo det blir ju 400gram extra-när tuben är full,,men väger ju ca 900g orginal har jag för mej + 400g=1300g det är ju egentligen igen tyngd på en pistol,så både ja och nej--javisst blir den tyngre än orginal--men samtidigt så blir den "stabilare" med lite tyngd,,,och hur många skott ja det beror ju på hur mkt gas era tar--räkna lätt ut själv ni vet ju hur många skott ni får ut på en kapsel med 12g co2,i min får jag i 200g co2,,sen finns det en mindre kappsel okså som bara tar 88g co2--det är väl den man absolut kan rekomendera och bara 79kr för en full sån patron!!!
inspirationen kom ifrån en sida som heter För att följa länken så måste du registera dig. där kör alla med bulk tub,,så vill nån ha sin ombyggd så hör av er,,det är ju inte alla tänker jag som har och kan svetsa gänga svarva osv,,jag kan göra så ni får sätta tuben vart ni vill som dom har tex i kolven,,jag är seriös så hör av er om tex vill ha tuben under som på paintball så kan jag fixxa det,ni har ju lite bilder att kolla där på länken