Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Henno3 skrev:Sikta på en begagnad Steyr LP1, dom har konverteringssats för drygt 2000kr.
Du fixar konverteringen själv på 10 minuter även om tummen sitter mitt i näven!
Puttaren skrev:Har en beg. Walther CP2 på gång, men tuberna är gamla och packningarna slut (den har tydligen legat ett tag).
Är det lönt att köpa den öht? Sportec säljer ju servade CP2 med ny tub för 4-5000 ser jag.
Btw - går det inte att konvertera CO2-pistoler till tryckluft? Har redan en dykartub med komprimerad luft så egentligen skulle jag ju ha en PCP-pistol, men de är ju rätt dyra begagnade.
Puttaren skrev:Henno3 skrev:Sikta på en begagnad Steyr LP1, dom har konverteringssats för drygt 2000kr.
Du fixar konverteringen själv på 10 minuter även om tummen sitter mitt i näven!
Låter bra, men jag hittar inga såna till salu.
Puttaren skrev:Puttaren skrev:Har en beg. Walther CP2 på gång, men tuberna är gamla och packningarna slut (den har tydligen legat ett tag).
Är det lönt att köpa den öht? Sportec säljer ju servade CP2 med ny tub för 4-5000 ser jag.
Btw - går det inte att konvertera CO2-pistoler till tryckluft? Har redan en dykartub med komprimerad luft så egentligen skulle jag ju ha en PCP-pistol, men de är ju rätt dyra begagnade.
Fick svar från Nagges Sportvapen att det finns konverteringskit (konversation skrev de, men ... ) till FWB. Trodde att jag frågade om Walthern, men det var visst en annan pistol jag hade glott på innan jag mailade dem.

Martin skrev:Puttaren skrev:Puttaren skrev:Har en beg. Walther CP2 på gång, men tuberna är gamla och packningarna slut (den har tydligen legat ett tag).
Fick svar från Nagges Sportvapen att det finns konverteringskit (konversation skrev de, men ... ) till FWB. Trodde att jag frågade om Walthern, men det var visst en annan pistol jag hade glott på innan jag mailade dem.
Fick du nåt svar om vad en sådan konvertering kostade?

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster