Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jultomten skrev:ja vad var det, runt 30? Någon som säger något annat?
1 st.
Man kan "bulka" dem på en massa olika sätt, men utan några finesser blir det svårt. Kolla här: För att följa länken så måste du registera dig.
/Micke
Johnny skrev:Crosmans 2240 brukar vara allmänt uppskattad, det är förvisso en lågprisprodukt men brukar leverera vad köparen förväntar.
Den har plastbreech och kikarsikte är bara möjligt om man monterar två korta kilbaser som man klämmer över pipan.
Jag vill minnas att pipan är 7.5 tum....?
Utgångshastigheten brukar ligga runt 130 mps, den är ganska vass för att vara en luftpistol.
Kompositstocken är bara att skruva dit om man önskar.
Darko Kmet skrev:Då har jag en vass luftpistol, RECORD cal. 4,5 som ger 128-130m/sek med FX kulor.
Johnny skrev:Crosmans 2240 brukar vara allmänt uppskattad, det är förvisso en lågprisprodukt men brukar leverera vad köparen förväntar.
Den har plastbreech och kikarsikte är bara möjligt om man monterar två korta kilbaser som man klämmer över pipan.
Jag vill minnas att pipan är 7.5 tum....?
Utgångshastigheten brukar ligga runt 130 mps, den är ganska vass för att vara en luftpistol.
Kompositstocken är bara att skruva dit om man önskar.
Jultomten skrev:Precis en 2250B. För att följa länken så måste du registera dig.
runt 150 kr i frakt. Rätt lång som pistol, men det funkar.
XT har metall-breech men jag gillar inte lösningen med CO2-matningen bakom, funkar inte som pistol om man får lust att ta av stocken.
/Micke
Hawkeye skrev:Eftersom Polen är med i EU tillkommer varken tull eller svensk moms.
Om pistolen som säljs i Polen har samma prestanda som den som säljs i Sverige ska det inte vara några problem att handla därifrån.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster