Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Marven skrev:vill ha hjälp med hur man ostryper en gladiator..har licens och har börjat försöka fixa den.. jag har tagit bort hylsan och vänt på fartomställaren,behövs de göras nåt mer? Sen vill jag veta vart man ställer om hammaren eller om den är i rätt inställd från fabrik?
Marven skrev:har skaffat mig licensen nyss och jag har haft bössan ett tag
buckshot2000 skrev:Marven skrev:har skaffat mig licensen nyss och jag har haft bössan ett tag
hahaha , jo visst - målskytte eller skyddsjakt ? eller var det en vanlig klass 4 licens ?
ogster skrev:buckshot2000 skrev:Marven skrev:har skaffat mig licensen nyss och jag har haft bössan ett tag
hahaha , jo visst - målskytte eller skyddsjakt ? eller var det en vanlig klass 4 licens ?
Varför denna hets om vad han har för licens? det är ju upp till var å en att sköta sitt.
Eller har du blivit forumetspolis helt plötsligt?
Marven skrev:är de ingen som kan skriva vrid den skruven tre var åt höger och smek den bakre tuben för en mkt bättre bössa?
ogster skrev:Enda pinsamma i den här tråden är inte marven...
Från hans första inlägg har du hånat honom, hade det varit jag hade jag aldrig mer kommit tillbaka till forumet!
Föresten buckshoot hur många licenser har du sökt egentligen med tanke på din erfarenhet av licenshandläggare?
Tänker man efter själv så var man nog inte mycket bättre själv när man var ny i gemet å ville ha info "Bättre att fråga å verka dum än att inte fråga å förbli dum..."
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster