Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Martin skrev:börne skrev:Sako Finnbear skrev:Bör nog ligga mellan fjäder och bakstycke?
Brickan som diskuteras brukar sitta i pistongen med en o-ring som håller den på plats om jag minns rätt, va rätt svår att få ut, vi pillade ett tag med polarens HW77.
Nu blev jag ju nästan sugen på att pilla isär min HW80, men detta kan jag inte minnas att jag sett..?
Sako Finnbear skrev:Blev en tavla med HW 35:an nu på morgonkvisten.
5 skott, knästående med stöd under förstock, 7m.
För att följa länken så måste du registera dig.
chaosborn skrev:Sako Finnbear skrev:Blev en tavla med HW 35:an nu på morgonkvisten.
5 skott, knästående med stöd under förstock, 7m.
Tjusigt!
Sako Finnbear skrev:Ja den verkar gilla dom diabolerna.
Martin skrev:Sako Finnbear skrev:Ja den verkar gilla dom diabolerna.
Var det JSB RS? Jag har testat dem, men bara utomhus, och tyckte de var så vindkänsliga. Men inomhus är ju en annan sak så klart.
börne skrev:7 meter är ju lite väl lite för att kunna säga hur en diabol går också kan jag tycka, tycker själv det mesta (Olika JSB) tar där det ska när vi skjuter inne på 10 meter. Där skjuter jag all ratad ammo som inte går så bra som jag kräver ute på lite avstånd & märker knappt nån skillnad på diverse bather eller om det är RS, Express, Exact eller Heavy.
Men den bössan ska nog kunna ge riktigt fina grupper även på lite avstånd sen när det kalla helvetet övergår till vår & värme igen. Som tur är går det snart på rätt håll igen
Sako Finnbear skrev:Ja vi vill ha +20* och solsken!
Sako Finnbear skrev:Svårt att återge på bild, men jag tog en vända med Renaissance Wax i går och som fått
härda över natten. Det blev en fantastiskt vacker lyster i valnöten.
vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:Svårt att återge på bild, men jag tog en vända med Renaissance Wax i går och som fått
Blir väldigt fint ju...tänkte klena in denna AA i morgon å se hur bra det blir..
Sako Finnbear skrev:vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:Svårt att återge på bild, men jag tog en vända med Renaissance Wax i går och som fått
Blir väldigt fint ju...tänkte klena in denna AA i morgon å se hur bra det blir..
Blir säkert kanon! Väldigt vacker valnöt i den ju!
vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:Svårt att återge på bild, men jag tog en vända med Renaissance Wax i går och som fått
Ja den är fin..oljat den nog tio gånger å avlutade med Truoil utspädd med balsamterpentin 50%..bössan är bara några månader gammal.
Sako Finnbear skrev:vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:Svårt att återge på bild, men jag tog en vända med Renaissance Wax i går och som fått
Ja den är fin..oljat den nog tio gånger å avlutade med Truoil utspädd med balsamterpentin 50%..bössan är bara några månader gammal.
Aha! Ja det är en skönhet du fått tag på! Ådringen ligger helt perfekt genom kolven!
Sako Finnbear skrev:Köpte mig ett litet enkelt ställ till luftgevären. Får nog bli någon HW till ser jag...![]()
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster