Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:Köpte mig ett litet enkelt ställ till luftgevären. Får nog bli någon HW till ser jag...![]()
Ja det växer fort...habegäret är där ständigt..tror jag har 55 bössor nu, men va fan så länge det är roligt så är det ok..de flesta har ju ökat i värde enormt genom åren.
Sako Finnbear skrev:vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:Köpte mig ett litet enkelt ställ till luftgevären. Får nog bli någon HW till ser jag...![]()
Ja det växer fort...habegäret är där ständigt..tror jag har 55 bössor nu, men va fan så länge det är roligt så är det ok..de flesta har ju ökat i värde enormt genom åren.
Uj! Ja då har jag en bit kvar...![]()
Ja man lever bara en gång. Tänkte skaffa mig en HW50S i kaliber .177 till en början.
vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:Köpte mig ett litet enkelt ställ till luftgevären. Får nog bli någon HW till ser jag...![]()
Ja man lever bara en gång. Tänkte skaffa mig en HW50S i kaliber .177 till en början.
Ja fina..har en 177, väldigt lagom bössa till rätt pris..min favorit är min 98a 22a..användes väldigt ofta.
Sako Finnbear skrev:vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:Köpte mig ett litet enkelt ställ till luftgevären. Får nog bli någon HW till ser jag...![]()
Ja fina..har en 177, väldigt lagom bössa till rätt pris..min favorit är min 98a 22a..användes väldigt ofta.
Ja 98 är fin! Har velat länge mellan en sådan och en 50. Vilken föredrar du som har båda?
Sako Finnbear skrev:Ja man ska kanske sikta in sig på en sådan då i stället...
vettedax skrev:vem behöver mer.
vettedax skrev:Sako Finnbear skrev:Ja man ska kanske sikta in sig på en sådan då i stället...
Bara köp (skratt)..en lördag eftermiddag med nån öl å en HW98a i trädgården ?? vem behöver mer.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:vettedax skrev:vem behöver mer.
Man behöver diaboler![]()
vettedax skrev:börne skrev:vettedax skrev:vem behöver mer.
Man behöver diaboler![]()
Jo (skratt) lite så...så djävla trött på vintern redan...går i ide till Mars.
Sako Finnbear skrev:F#n vad man är kass på stående skytte utan stöd! Här på 8m med HW35:an.
Reumatismen som har gjort handlederna kassa hjälper heller inte till precis!![]()
Stinsen skrev:Sako Finnbear skrev:F#n vad man är kass på stående skytte utan stöd! Här på 8m med HW35:an.
Reumatismen som har gjort handlederna kassa hjälper heller inte till precis!![]()
Det där hade jag varit skitnöjd med
hs01jowe skrev:HW35E är riktigt läcker. Någon speciell anledning att du valde 22? Köpte du från Hurricane?
jerico skrev:Prova med ett vinklat frontgrepp. Fult som stryk men det hjälper mitt skytte när jag står på frihand.
Jag har printat ett som liknar det som är länkat. Jag har monterat picatinny skena på framstocken och kan ta av greppet.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster