Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
judgecipher skrev:Nagges Sportvapen har. Sök på bipod bara så hittar du deras urval
Kostar dock en slant, men om det är värt det är upp till var och en att bedöma själva...
börne skrev:judgecipher skrev:Nagges Sportvapen har. Sök på bipod bara så hittar du deras urval
Kostar dock en slant, men om det är värt det är upp till var och en att bedöma själva...
Jo där fanns ju en variant. Såg den på nån utländsk sida, vågar dock inte köpa den då den kläms fast i UIT railen.
Min stock har ingen std rail vilket är kasst. Lite smalare & lite lägre spår så vill ha en man sätter fast som vanligt då jag lätt kan modda bredd & tjocklek i fräsen på delen som ska in i railen.
Fastnade för den på Krale men finns inte hemma, hittat på andra ställe utomlands men kan inget om handlarna så väntar hellre tills dom får hem den i så fall.
För att följa länken så måste du registera dig.
Tänkte kan va gött att bara ställa bössan bredvid sig när man ska upp från sittkudden, märkte senaste säsongen att man inte blivit direkt smidigare när man ska asa upp både kropp samtidigt med en tung bössa man är rädd om
judgecipher skrev:Du kan lägga en bevakning på bipoden om det inte är brådis
börne skrev:judgecipher skrev:Nagges Sportvapen har. Sök på bipod bara så hittar du deras urval
Jo där fanns ju en variant. Såg den på nån utländsk sida, vågar dock inte köpa den då den kläms fast i UIT railen.
Min stock har ingen std rail vilket är kasst. Lite smalare & lite lägre spår så vill ha en man sätter fast som vanligt då jag lätt kan modda bredd & tjocklek i fräsen på delen som ska in i railen.
Fastnade för den på Krale men finns inte hemma, hittat på andra ställe utomlands men kan inget om handlarna så väntar hellre tills dom får hem den i så fall.
För att följa länken så måste du registera dig.
Tänkte kan va gött att bara ställa bössan bredvid sig när man ska upp från sittkudden, märkte senaste säsongen att man inte blivit direkt smidigare när man ska asa upp både kropp samtidigt med en tung bössa man är rädd om
börne skrev:Tack Martin... Beställd![]()
Bättre pris också då det blev 865kr med frakt.
Chris skrev:shoppingglädje på högsta nivå
börne skrev:Chris skrev:shoppingglädje på högsta nivå
Va ju bara att slå till, hade blivit 1225kr från Krale med frakt.
Chris skrev:jodå....inte bara Hurricane som har bra grejor i Sverige
Marsi skrev:Jag har även en enklare fast variant på etta annat gevär, inte lika flashigt, men gör sitt jobb.
Martin skrev:Min har jag mest använt på olika 300:or, här på en Junior i Matchstock.
Skickat från min SM-G991B via Tapatalk
Luftpangarn skrev:"tvåbensstöd"
Luftpangarn skrev:OT: Har du (matt?)förkromat pipan, eller är den så i original?
Martin skrev:Luftpangarn skrev:OT: Har du (matt?)förkromat pipan, eller är den så i original?
Inte jag men en annan medlem här på forumet gjorde detta. Jag köpet systemet i detta skick av honom för en massa år sedan. Bilderna är tagna i vår gamla lägenhet så det måste vara för hösten 2016 iaf.
Den är alltså nedslipad och målad. Tror det finns en tråd om detta någonstans.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster