Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
hatsan skrev:Hur märker man upp stagpinnarna, ska man märka upp ett avstånd man ska skjuta emellan eller går det bra att bara ha bössan i våg och sjuta på.
4. To safeguard the instrument (and to obtain the best results), the projectile must pass between 6 and 4 inches (15 and 10 cm) directly OVER the Twin Lenses in the black plastic boxes at the front and back of the chronograph. These are the chronograph’s "eyes". Attaching pieces of dark-coloured tape on the guide rods (wire rods) at these heights, will help you to accurately aim your shots.
hatsan skrev:Har just inhandlat en crono m1 Undrar vilket avstånd från fotocellen man ska hålla.
Hur märker man upp stagpinnarna, ska man märka upp ett avstånd man ska skjuta emellan eller går det bra att bara ha bössan i våg och sjuta på.
hatsan skrev:Ja du var ju en rolig enDå är det ju ingen ide att fråga någon om det är något man undrar över.
Det är väl det forumet är till för ellerSkulle bara höra mig för om olika tips, men det finns alltid
någon lustigkurre på forumet som ska utmärka sig..
G0LI4T skrev:Jag mäter på ca 3-4m avstånd när jag testar.
Försöker se till att kulbanan hamnar ca 5-15 cm ovanför sensorerna.
Tycker att crono M1 funkar kanon.
och att den klarar att mäta i vanligt glödlampljus (100w) är ju kanon på vintern,
när man inte vill gå ut å testa.
// Golle
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster