Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
yopnono_ skrev:En ny export från HW nope. tappar den redan efter ca 1000 skott så testar jag hellre ett annat märke.
Vmac har jag varit i kontakt med, dom säger att deras kit inte kommer upp i samma fart/styrka men att den blir "lugnare" att skjuta med.
Därför tänkte jag på hatsan's fjädrar.
yopnono! Har du kollat packningarna?
Mhunter:
Hatsan är som och trimma en traktor![]()
Bössan blir skitsvår o skjuta med! Tvangar allan med deras fullpowerfjädrar.
Satsa några kr extra istället och få en bättre tunad bössa.
öberg skrev:yopnono! Har du kollat packningarna?
Mhunter skrev:Yopnono - skaffade du en Hatsanfjäder? Nyfiken då jag funderar på deras 30Joulare som cabom.se säljer till min Gamo Magnum.
yopnono_ skrev:En ny export från HW nope. tappar den redan efter ca 1000 skott så testar jag hellre ett annat märke.
Vmac har jag varit i kontakt med, dom säger att deras kit inte kommer upp i samma fart/styrka men att den blir "lugnare" att skjuta med.
Airhunter skrev:yopnono_ skrev:En ny export från HW nope. tappar den redan efter ca 1000 skott så testar jag hellre ett annat märke.
Menar du att V-macs fjäder till HW97K Ger sämre prestanda än HW.S Fullpowerfjäder......? Lägre hastighet?![]()
Dom sa det själva alltså?
olapersson skrev:Mhunter skrev:Yopnono - skaffade du en Hatsanfjäder? Nyfiken då jag funderar på deras 30Joulare som cabom.se säljer till min Gamo Magnum.
hej.
hatsan fjädern är en bra fjäder skulle ja säga, ja vet inte hur gamla bössor dom andra skjuter med när dom säger att dom tvangar....
ja har en 125 och har skjutit ett par hundra skott och har absolut inte varit med om att den tvangar!! men den låter som en 22 för det blir en jädrans fart på kulan.... men hatsan är extremt känslig på ammo.... fel ammo träffar man inte en ladugårdsvägg med men med FX och crossman field target kan man få kanonträffbild med!! desutom är 30 j fjädern inte en trimfjäder....!!! det är hatsan original!! utomlands säljs domm alltid med den fjädern, det är sveriges regler som sätter stopp för det här....
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst