Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
öberg skrev:Monterade ni "metalhylsan" som sitter tejpad på fjädern i förpackningen?
max54 skrev:Min 97 med Maccari gjorde stor skillnad med oranga packn. faktiskt. Och Maccari pistongpackn på såklart. Provat V-mach i ett BSA men gillar Maccari bättre. Kanske för att det känns mer handgjort.....
max54 skrev:Min 97 med Maccari gjorde stor skillnad med oranga packn. faktiskt. Och Maccari pistongpackn på såklart. Provat V-mach i ett BSA men gillar Maccari bättre. Kanske för att det känns mer handgjort.....
max54 skrev:I V-mach ligger det med billiga plåtbrickor från typ jula. Om man beställer en bricka från M är det en svarvad sak som blänker.
M:s guider är tajtare än VM på de jag provat= mindre twang.
ubbe skrev:Ahhh du fick i det , kul ..
Den måste jag få testa när vi ses nästa gång ,,,
kenj skrev:max54 skrev:Min 97 med Maccari gjorde stor skillnad med oranga packn. faktiskt. Och Maccari pistongpackn på såklart. Provat V-mach i ett BSA men gillar Maccari bättre. Kanske för att det känns mer handgjort.....
Hur menar du med stor skillnad?
öberg skrev:Monterade ni "metalhylsan" som sitter tejpad på fjädern i förpackningen?
och Kebab.max54 skrev:Smaken är som baken. Det beror vad man är ute efter. Med den orangea packningen ökade farten med ca10ms på min.
En del gillar BMW och en del gillar Lexus.
Bsa_Airsporter skrev:aldrig haft varken 77 eller 97 men har haft v-mach i min Airsporter och den piskade polarns hw50 maccari på fingrarna
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster